Fostul angajat al unei companii aeriene dezvăluie situaţiile în care nu sunt rezolvate pe loc problemele tehnice ale avioanelor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Practic, aproape toate aeronavele prezintă mici probleme tehnice, dar acestea nu sunt rezolvate decât în cazul în care prezintă riscuri reale pentru pasageri şi echipaj, a dezvăluit fosta angajată Allison Hope. FOTO Arhiva
Practic, aproape toate aeronavele prezintă mici probleme tehnice, dar acestea nu sunt rezolvate decât în cazul în care prezintă riscuri reale pentru pasageri şi echipaj, a dezvăluit fosta angajată Allison Hope. FOTO Arhiva

O fostă angajată a unei companii aeriene a dezvăluit mai multe informaţii pe care pasagerii nu le cunosc despre zborul cu avionul, inclusiv detalii care i-ar înspăimâna sau i-ar dezgusta.

Allison Hope, o fostă angajată a unei companii aeriene americane, a dezvăluit informaţii mai puţin cunoscute de pasagerii care călătoresc pe calea aerului, date care i-ar înspăimânta pe cei mai slabi de înger.

Printre acestea se numără informaţia conform căreia, practic, aproape toate aeronavele prezintă mici probleme tehnice, dar acestea nu sunt rezolvate decât în cazul în care prezintă riscuri reale pentru pasageri şi echipaj, notează Daily Mail.

De asemenea, ca însoţitor de zbor ajungi să vezi destul de frecvent scene despre care pasagerii cred că sunt incidente extrem de rare. Pasageri prinşi în timp ce fac sex în timpul zborului, alţii care vomită pentru că au băut prea mult alcool, ba chiar pasageri care se întâmplă să moară în timpul zborului, din diverse motive medicale, a relatat fosta angajată. 

Când cineva moare în avion, aeronava este direcţionată către cel mai apropiat aeroport, dar se întâmplă ca aceştia să se stingă în linişte, aşa că decesul este constatat abia atunci când se ajunge la destinaţie şi persoana respectivă nu se mai ridică din scaun, a rememorat Hope.

Întârzierile sau anulările zborurilor sunt, de regulă, cauzate de problemele tehnice ale avioanelor. Iar Hope a precizat că, practic, fiecare aeronavă prezintă mici probleme tehnice, care sunt rezolvate în timpul reviziilor periodice programate. Însă, dacă nu este vorba despre o problemă care ar putea să pună în pericol pasagerii sau echipajul, avionul nu este scos imediat din circulaţie, ci se aşteaptă până la momentul reviziei.

Avionul este scos din circulaţie pentru reparaţii numai dacă problema identificată este suficient de gravă încât să ridice probleme de siguranţă, a explicat fosta angajată.

Încă un lucru asupra căruia a atras atenţia fosta angajată se referă la păturile oferite pasagerilor în timpul zborurilor, care, cel mai probabil au mai fost folosite şi de alţi pasageri înainte de le fi oferite altora. Mai ales în timpul zborurilor interne, păturile sunt curate numai la prima cursă, după care scad şansele de a mai primi o pătură spălată. De asemenea, pasagerii ar trebuie să şteargă cu şerveţele dezinfectante măsuţa din avion, înainte să mănânce sau să-şi pună obiectele personale pe ea, pentru că este una dintre cele mai murdare suprafeţe din avion. 

„Nu de puţine ori am observat mame care preferă să schimbe scutecul bebeluşilor pe măsuţa respectivă, în loc să meargă la toaletă, mai ales dacă este vorba numai de urină”, a precizat aceasta. Nu este recomandat nici să mergem prin avion desculţi, pentru că mocheta din aeronave este plină de germeni şi nu poate fi curăţată temeinic.

Călătorii



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite