Ce măsuri iau companiile aeriene pentru asigurarea pasagerilor în contextul alertei răspândirii coronavirusului

Ce măsuri iau companiile aeriene pentru asigurarea pasagerilor în contextul alertei răspândirii coronavirusului

Ce măsuri iau companiile aeriene pentru asigurarea protecţiei pasagerilor FOTO Shutterstock

Companiile aeriene sunt obligate să ia măsuri pentru protecţia pasagerilor în contextul alertei referitoare la răspândirea coronavirusului. Aceştia vor putea şi să îşi modifice datele de călătorie în mod gratuit, o singură dată, fără plata taxei de rebooking.

Ştiri pe aceeaşi temă

În contextul alertei referitoare la răspândirea coronavirusului şi al instalării situaţiei de carantină în mai multe ţări, companiile aeriene s-au mobilizat pentru a-şi transporta pasagerii în condiţii de maximă siguranţă. 

Blue Air este una din companiile care s-au sesizat, implementând următoarele măsuri de prevenţie:

  • Verificări permanente ale funcţionării corecte a filtrelor de aer din avioane; filtrele HEPA din aeronavele Blue Air au performanţe similare cu ale celor folosite pentru menţinerea aerului curat în sălile de operaţii ale spitalelor, fiind capabile să capteze peste 99,97% din microbii aerieni din aerul filtrat;

  • Dezinfectarea, prin nebulizare, a tuturor aeronavelor. Nebulizatorul este un aparat complet automatizat care nu permite nicio eroare umană. Acesta foloseşte substanţe testate împotriva bacteriilor, sporilor şi virusurilor, ce pătrund în absolut toate spaţiile aeronavei. După 6 minute de distribuţie a substanţei active, avionul devine complet steril;

  • Suplimentarea numărului de măşti şi a cantităţii de gel dezinfectant;

  • Furnizarea de şerveţele cu alcool, necesare pentru dezinfectarea mâinilor;

  • Informarea permanentă a echipajelor şi a pasagerilor cu privire la modalităţile de prevenţie.

În plus, compania a luat legătura cu factorii responsabili din Ministerului Sănătăţii, pentru a asigura corelarea acţiunilor proprii cu cele întreprinse de autorităţi la nivel naţional. 

De asemenea, având în vedere faptul că unii pasageri pot decide să nu mai călătorească în această perioadă din cauza răspândirii COVID-19 în nordul Italiei, compania oferă în mod gratuit serviciul de modificare a datei de călătorie.

Toţi pasagerii care au achiziţionat un zbor internaţional Blue Air, cu date de călatorie între 27 februarie şi 15 martie 2020 (inclusiv), către sau dinspre Bologna, Florenţa, Milano sau Torino, şi al căror bilet a fost emis până la 27 februarie 2020 inclusiv, vor putea să işi modifice datele de călătorie în mod gratuit, o singură dată, fără plata taxei de rebooking. Pasagerii vor achita numai diferenţa de tarif, acolo unde este cazul.

Prevederi speciale se aplică pasagerilor care călătoresc în scop educaţional şi pasagerilor care fac obiectul unor restricţii de călătorie emise de autorităţile italiene.

Toţi pasagerii care doresc să beneficieze de această gratuitate pot contacta call center-ul comapniei pentru schimbarea datelor de călătorie.

Această modificare poate fi solicitată până la cu patru ore înaintea orei de zbor iniţiale şi nu se va aplica în cazul neprezentării la îmbarcare. Biletele nu sunt rambursabile.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: