Bucureşti, în topul celor mai ciudate plângeri şi pretenţii ale turiştilor

Bucureşti, în topul celor mai ciudate plângeri şi pretenţii ale turiştilor

Legenda lui Dracula a provocat teamă în rândul turiştilor străini. FOTO Arhivă Adevărul

O agenţie de turism britanică a făcut un clasament cu cele mai ridicole plângeri şi cele mai bizare cerinţe ale clienţilor. În top este pomenit şi Bucureştiul, urmare a unei solicitări ridicole venite din partea unui turist îngrijorat.

Ştiri pe aceeaşi temă


Agenţia de turism Opodo.co.uk a făcut un top cu cele mai absurde plângeri sau cerinţe ale clienţilor. 

1. O clientă a sunat la relaţii cu clienţii şi s-a plâns cu privire la nisipul de pe o plajă din Mexic, susţinând că este plin de pietricele care i-au stricat pedichiura. 

2. O iubitoare de animale a cerul ca pisica sa să fie transportat împreuna cu ea, la clasa întâi, pentru că nu suporta ideea de a sta departe de animalul său de companie.

3. Un bărbat a sunat şi a întrebat dacă are nevoie de paşaport pentru pitonul său, pe care voia să îl transporte în Brazilia, pentru o reuniune cu familia.

4. După ce a rezervat o călătorie romantică în Roma din Georgia, în loc de Roma- capitala Italiei, un bărbat a cerut ajutorul agenţiei pentru a se împăca cu iubita, care îl părăsise din cauza confuziei făcute.


5. Un amator de distracţie a mers într-o călătorie în Florida, SUA, şi a vizitat casa de producţie Universal Studio, dar a cerut să-i fie returnaţi banii, pe motiv că montagne-russeul „Incredibilul Hulk” a fost mult prea înfricoşător.

6. Un turist care trebuia să călătorească spre Bucureşti a întrebat care dintre cele trei metode folosite contra vampirilor – usturoi, apă sfinţită şi cruci – este cea mai eficientă, în caz că o să dea nas în nas cu vreunul din „copiii întunericului”.

7. O femeie a sunat şi a cerut un zbor la clasa întâi spre Australia, susţinând că este Regina Angliei, ameninţând angajaţii cu închisoarea, în caz de refuz.

8. Un client a sunat pentru a ruga agenţia să-i retureze cardul bancar, pe care îl lăsase într-un plic la sediul agenţiei, pentru a-şi plăti vacanţa.

9. Un alt client a sunat unul din operatorii de la serviciul pentru clienţi şi a întrebat dacă ar putea să transporte puiul fript gătit de mama sa în bagajul de mână, pentru că nimeni nu face un pui fript mai bun decât ea.

10. O persoană a sunat şi s-a plâns de nivelul apei de pe plajă în timpul unei vacanţe în Grecia, făcând vinovată agenţia de turism Opodo pentru că nu i-au informat în legătură cu mareea.

11. Un cuplu proaspăt căsătorit a cerut să-i fie returnaţi banii plătiţi pentru vacanţa în Maldive pentru că a plouat într-o zi din cele două săptămâni petrecute în luna de miere.

12. O clientă a anunţat că nu este deloc mulţumită de pachetul de vacanţă pe care l-a cumpărat: vremea este prea caldă, mâncarea prea picantă şi oamenii abia vorbesc engleza.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările