În jurul lumii. Singapore (2)

Singapore1

M-am îndrăgostit de Singapore din prima clipă în care am făcut turul oraşului pe jos. Pentru mine, această ţară a însemnat: lumină, posibilităţi, bogăţie, aventură, pasiune, excelenţă, bunătate, oameni fantastici. Iată mai jos cum poţi să-ţi petreci o mini vacanţă în Singapore:

1. Am avut şansa să zburăm la business class din Dubai în Singapore cu Singapore Airlines, şi chiar dacă cele 7-8 ore petrecute în avion par cam multe (mai ales pentru cineva care are o frică intensă de zbor ca mine), datorită confortului şi răsfăţului din avion, am ajuns odihniţi şi pregătiţi să vedem tot ce are mai bun oraşul de oferit. Singapore Airlines nu operează din România, însă le puteţi testa serviciile de oriunde din Europa (şi nu numai).

IoanaSIA

2. Prima oprire a fost în cartierul chinezesc, la Buddha Tooth Relic Temple & Museum. Tot în zona asta am mâncat şi cele mai bune şi mai ieftine preparate din Singapore.

IoanaTemple

3. Fullerton Square Singapore este zona mea preferată din oraş, ascunsă între zgârie-nori şi cu apusuri senzaţionale.

IoanaSinga

4. Vizitează Marina Bay imediat după ce soarele a coborât în mare. Luminile clădirilor si hotelurile de vis creează o atmosferă de neuitat.

IoanaMarinaBay

5. Dacă te atrag parcurile de distracţii, mergi pe Sentosa Island. Noi am stat patru zile şi, contrar aşteptărilor, a fost cea mai liniştită şi aproape de natură perioadă petrecută in oraş. Exact înainte de a traversa spre Sentosa, la VivoCity, îţi recomand restaurantul lui Jamie Oliver (rustic italian).

IoanaSentosa

6. În centrul oraşului, preţurile la hoteluri sunt destul de mari. Noi am stat in Katong - oraşul vechi, unde tradiţiile s-au pastrat şi găseşti mâncare delicioasă, case colorate şi, per total, un altfel de Singapore.

IoanaKatong

7. Am petrecut căteva ore cu prietenii la Loof, un fel de rooftop bar, însă nu foarte înalt, aflat lângă Biblioteca Naţională şi Muzeul de Artă Singapore. Mi-a plăcut enorm atmosfera de aici, oamenii sunt super prietenoşi, iar cocteilurile divine.

IoanaLoof

8. Am luat cina la Stellar, la etajul 62 din One Raffles Place. Bucătărie moleculară, preţuri... interesante, o vedere care îţi taie respiraţia. Aici am gustat şi cea mai bună ciocolată din viaţa mea.

IoanaStellar

9. Am petrecut căteva ore şi la 1-Altitude, celebrul bar pentru turişti şi expaţi, aflat la etajul 63 din aceeaşi clădire. Este foarte aglomerat, însă priveliştea îţi dă sentimentul că orice este posibil.

IoanaAltitude

10. Toată lumea spune ca Singapore este viitorul. Intr-adevăr, vei găsi aici curăţenie, eleganţă, bogăţie, frumuseţe, respect pentru natură şi foarte mulţi oameni de succes. Însă dacă stai mai mult, vei vedea şi apartamentele minuscule cu gratii, şi preţurile urişe la chirii, şi dorinţa lor - uneori exagerată - de perfecţiune.

IoanaSingapore

Îţi recomand să vizitezi Singapore şi să înveţi. Este o şcoală excelentă.

Fotografii realizate de Vlad Semen, cu Canon 6D & obiectiv Canon EF 24-105mm f/4.