VIDEO Gata pentru plajă în timp record: exerciţii pentru un posterior ferm şi bombat

Exerciţii pentru un posterior ferm şi bombat

Sezonul estival s-a deschis la 1 mai, iar cât de curând plajele, ştrandurile şi piscinele vor deveni neîncăpătoare. Antrenoarea de fitness Iulia Popa, instructor în cadrul Shiseido Spa Stejarii Country Club din Bucureşti, a realizat pentru doamnele şi domnişoarele care vor să fie mândre de felul în care arată în costum de baie un program menit să le tonifieze şi să le modeleze posteriorul.

Ştiri pe aceeaşi temă

Oricâte diete am încerca să ţinem şi oricât de multe kilograme am reuşi să dăm jos în timp record, fără sport nu prea avem şanse să avem un corp armonios. Instructoarea Iulia Popa a gândit un program de exerciţii care să stimuleze muşchii fesieri în aşa fel încât rezultatele să înceapă să se vadă cât mai curând, cu condiţia ca antrenamentul să fie urmat cât mai des posibil.

Poate că nu o să ajungem în timp record să avem un fund obraznic şi ferm ca cel al lui Jennifer Lopez, dar persoanele care vor începe să observe rezultatele efortului depus vor fi mult mai încântate de felul în care va arăta propriul posterior ca să se mai compare cu altcineva. Dincolo de tonifierea posteriorului, exerciţiile Iuliei Popa lucrează intens şi muşchii picioarelor, respectiv gambe şi coapse, tocmai pentru că programul vizează lucrarea ca un întreg a părţii inferioare a corpului. Nu ignoraţi un aspect extrem de important al fiecărei şedinţe de exerciţii fizice: încălzirea muşchilor şi articulaţiilor pentru a evita accidentările.

La finalul programului conceput de Iulia Popa, dacă veţi mai avea puterea să încheiaţi exerciţiile cu câteva mişcări de aerobic inspirate de felul în care dansează Beyonce, cursuri care fac furori la acest moment în SUA, cu siguranţă vă veţi încărca din plin cu energie pozitivă.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările