Valentino de România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Primul magazin al brandului italian Valentino a fost deschis, săptămâna trecută, la Bucureşti, în galeria The Grand Avenue din interiorul hotelului Mariott, în prezenţa a zeci de vedete autohtone şi personalităţi din lumea afacerilor.

„Roşul Valentino" are propriul magazin monobrand în România începând de săptămâna trecută. Magazinul, cu o suprafaţă de peste 250 de metri pătraţi, este prima reprezentanţă a brandului italian în ţara noastră.

Toate colecţiile de lux

Şi chiar dacă 2012 vine cu o accentuare a crizei financiare, brandurile de lux au înregistrat creşteri ale cifrelor de afaceri în acest an. Pentru produsele de lux există un număr redus de clienţi, dar sigur, care achiziţionează indiferent de situaţia financiară globală sau naţională. Aşa cum piaţa produselor haute couture trăieşte din aproximativ 3.000 de clienţi din toată lumea, indiferent de recesiunile care destabilizează economiile internaţionale.

Ţinute din colecţia primăvară/vară 2012



Bucureştiul nu a fost ocolit, nici în acest an, de prezenţa brandurilor de lux, Valentino fiind unul dintre cei mai importanţi jucători în industria modei, brand care deţine magazine în 85 de ţări. Obiectivul pentru 2012 mizează promovarea intensă a colecţiilor care se comercializează deja în magazinul din România: colecţia toamnă/iarnă 2011-2012, împreună cu liniile Rouge Noir, RockStud, Modern Lace, Phyton Trends şi One of a Kind, dar şi colecţia primăvară/vară 2012, cu liniile Red Techno Couture, Christmas, Rock Stud, Bows, Va Va Voom and Chain Bags, Aphrodite, Stitched V., Mia, Glam Flats, Greta & Versailles şi Strapless Elegance. Colec­ţiile sunt create de către designerii Maria Grazia Chiuri şi Piccioli Pierpaolo.

image

Alexandre Eram, Andreea Esca, Carmen Brumă, Andreea Raicu şi Malvina Cervenschi s-au numărat printre zecile de vedete autohtone şi personalităţi din lumea afacerilor prezente la eveniment



Pentru anul ce urmează nu este luată în calcul extinderea brandului pe plan naţional, lucru care va depinde, potrivit unor surse, strict de evoluţia primului magazin deschis. Numai investiţia în amenajarea magazinului, fără să fie luate în considerare stocurile de marfă, este de aproximativ un milion de euro, potrivit aceloraşi surse.

image

O parte din colecţia pentru bărbaţi



Valentino Garavani (79 de ani), pe numele său complet, este unul dintre creatorii de modă care au reuşit să combine stilul modei italiene cu preţiozitatea şi eleganţa modei franţuzeşti. Şi-a început cariera în 1959 în propriul său atelier, dar şi cu o primă prezentare de modă care a fost primită cu entuziasm de către criticii vremii.

image

Sabin Ivanof (stânga), Simona Pătruleasa şi Virgil Ianţu



Roşu Valentino

Abia după zece ani, micul său atelier a devenit un magazin la Milano, urmat de încă unul la Roma. A petrecut o mare parte din anii '70 în America, alături de personalităţi precum Steve Rubell sau Andy Warhol. A devenit în scurt timp designerul preferat al vedetelor de la Holly­wood, dar şi al personalităţilor politice, Jacqueline Kennedy Onassis fiind una dintre clientele fidele ale creatorului italian. În prezent, Valentino Garavani - deţinătorul a sute de magazine în toată lumea - este considerat un adevărat superstar al modei atât în segmentul prêt-à-porter, cât şi în haute couture. S-a retras în 2008, după 50 de ani de carieră, cu o colecţie formată numai din rochii roşii, un ultim omagiu al său unei culori care l-a consacrat în istoria modei.

„Roşu Valentino" se numeşte o nuanţă pe care designerul a folosit-o atât de mult în creaţiile sale, încât a fost denumită după acesta. 

1 milion de euro a fost suma investită în amenajarea magazinului Valentino din Bucureşti.

Tur virtual printre rochii

Muzeul virtual Valentino Garavani a fost inaugurat în luna noiembrie, la New York, printr-o expoziţie de modă, realizată de cunoscutul creator de modă. Muzeul poate fi descărcat pe calculatorul personal, iar utilizatorii pot naviga prin diferite galerii, pe o suprafaţă de 1.000 de metri pătraţi virtuali, unde sunt expuse produsele sale în forma digitală. 300 de creaţii emblematice ale designerului şi poveştile din spatele acestora, 100 de spectacole de modă şi defilări, dar şi fotografii cu celebrităţi îmbrăcate de Valentino sunt doar câteva dintre „atracţiile turistice".

image
Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite