Triunghiul business al personalizării: Cum şi ce alegi pentru a atrage

Triunghiul business al personalizării: Cum şi ce alegi pentru a atrage

FOTO Arhivă

Personalizează sau dispari de pe piaţă – la doar câteva luni distanţă de 2017, marketerii şi ownerii trebuie să reuşească să se apropie din ce în ce mai eficient de consumatori şi să îi trateze ca indivizi, separaţi de masă. Cum reuşeşti acest lucru şi care sunt riscurile?

Ştiri pe aceeaşi temă

Intr-un studiu recent, 80% dintre consumatori au spus ca primesc continut irelevant pentru ei, pe Internet. O statistica care ridica multe semne de exclamare, cu atat mai mult cu cat 53% dintre marketeri au declarat ca ei considera ca ofera experiente personalizate catre clientii lor. Acestia din urma insa nu doresc sa isi piarda timpul cu oferte irelevante – vor produse asa cum viseaza ei, sau chiar mai bune, sa fie expusi la oferte pe care doresc cu adevarat sa le cunoasca.
 
Acest tip de personalizare a incoronat Amazon ca cea mai eficienta platforma ca targetare a clientilor, si subliniaza perfect de ce personalizarea nu poate fi ignorata, in lumea mobila (si in viteza) de astazi.
 
Personalizarea Web este inca relativ noua. Tehnologiile nu sunt pe intelesul tuturor si deseori au fost in afara bugetelor companiilor, daca nu te numesti Nike sau Amazon. Insusi felul in care este gandit Web-ul poate reprezenta o provocare, datorita unor factori precum useri anonimi, viteza, diferenta de fusuri orare si lipsa de date pe care sa le analizezi. Multe dintre acestea, din fericire, s-au schimbat de-a lungul anilor.
 
Evident, pentru a reusi, companiile trebuie sa selecteze instrumentele cele mai potrivite pentru modelul de business propriu si scopurile lor.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările