Topul alimentelor care grăbesc scăderea în greutate

Topul alimentelor
care grăbesc scăderea în greutate

Topul alimentelor care grăbesc scăderea în greutate

Dacă ai acumulat câteva kilograme în plus de sărbători, nu este cazul să intri în panică. Nutriţioniştii recomandă câteva alimente care grăbesc scăderea în greutate în timpul dietelor, asigurând senzaţia de saţietate.

Ştiri pe aceeaşi temă

Dacă ai exagerat cu mâncărurile grase şi prăjiturile de sărbători şi ai acumulat câteva kilograme în plus, este cazul să incluzi în dietă câteva alimente care te vor ajuta să scăpi de greutatea în exces, scrie watchmojo.com.

Afine

Afinele sunt extrem de bogate în antioxidanţi. Acestea au proprietăţile anti-îmbătrânire, prevenind bolile cardiace şi cancerul, datorită numeroaselor substanţe nutritive,  o ceaşcă având aproximativ 84 de calorii. Proprietăţile antiinflamatorii ale afinelor le fac deosebit de utile în reducerea durerii musculare după exerciţiile fizice.

Migdale

Migdalele sunt extrem de benefice atunci când vine vorba de pierderea în greutate. Au un conţinut scăzut de carbohidraţi şi sunt bogate în fibre şi proteine, reducând senzaţia foame. Migdalele sunt foarte bogate în antioxidanţi, fiind perfecte pentru gustările dintre mese.

Grapefruit

Cunoscut pentru abilitatea de a scadea nivelul de insulină al corpului, grapefruitul este recomandat în curele de slăbire pentru că reduce apetitul. Un grapefruit mare conţine aproximativ 53 de calorii.  Este bogat în substanţe nutritive şi vitamine, printre care: vitamina C, pectină, acid folic şi multe altele.

Somon

Somonul este o bază în dieta sănătoasă care vizează pierderea în greutate. Bogat în acizi graşi omega-3, cunoscuţi pentru că ajută la scăderea tensiunii arteriale, consumul acestuia reduce riscul accidentele vasculare cerebrale. Asiguraţi-vă că nu este preparat cu unt sau sosuri cremoase, dacă vreţi să nu acumulaţi kilograme în plus.

Kale

Bogată în substanţe nutritive şi având un conţinut scăzut de calorii, varza kale merită cu adevărat eticheta de „superaliment“. Conţine numeroase vitamine şi antioxidanţi puternici,putând fi consumată în stare brută sau gătită . Reduce colesterolul şi riscul de cancer.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările