Strategie inedită a unui agent imobiliar de a promova o casă care nu se vindea
0Kristin Gyldenege, un agent imobiliar din Houston, a avut o idee inedită de promovare a unei case de la periferia oraşului. Deşi a avut rezultatele scontate, femeia şi-a atras sute de critici din partea colegilor.
Un agent imobiliar din Houston a avut o idee indeită pentru a promova o casă pentru care nu a primit nicio ofertă timp de 40 de zile.
Kristin Gyldenege a decis să aducă două modele, un bărbat şi o femeie, pe care i-a plătit să pozeze îmbrăcaţi sumar în timp ce fac diverse treburi casnice.
La scurt timp după publicarea imaginilor, anunţul s-a viralizat, în primele 24 de ore făcând peste 20.000 de vizualizări, scrie metro.co.uk.
Într-una din poze, bărbatul este surprins pregătind micul dejun pentru „iubita“ lui în bucătăria imaculată a casei, făcându-i masaj sau reparaţii minore.
Strategia de promovare a agentei nu a fost bine primită de toată lumea, site-ul de imobiliare pe care au fost postate imaginile primind peste 100 de plângeri. În plus, au fost voci care au acuzat-o pe Gyldenege că este „o ruşine pentru această profesie”.
Agenta imobiliară a spus că proprietarul casei a fost de acord cu această idee. „În final asta contează - să fac ceea ce este mai bine pentru client“, s-a apărat ea.