Sociologul Mircea Kivu spune că Moş Craciun a fost inventat pentru marketing

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Mircea Kivu
Mircea Kivu

Într-un interviu acordat postului Radio France International (RFI), sociologul Mircea Kivu a spuscă asocierea dintre sărbătoarea Crăciunului şi oferirea cadourilor este o invenţie de marketing.

Mircea Kivu a răspuns la întrebările reporterilor de la RFI, care l-au rugat să vorbească despre obiceiurile pe care le avem de Sărbători.

El a spus că Moşul a fost inventat pentru că retailerii au nevoie la sfârşit de an să lichideze stocurile de marfă.

„De fapt, toată asocierea aceasta dintre sărbătoarea Crăciunului şi făcutul cadourilor este o invenţie de marketing şi este relativ recentă. Dacă studiem tradiţiile populare din România, nu o să aflăm că cineva a făcut cadouri acum două sute de ani, de Crăciun“, a spus sociologul.

El a mai declarat că asocierea Anului Nou cu mâncarea este, de fapt, „un reflex din era comunistă“.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite