Sfaturi pentru angajaţii care muncesc de acasă. Cum se pot organiza eficient

Sfaturi pentru angajaţii care muncesc de acasă. Cum se pot organiza eficient

Lucratul de acasă poate fi eficient dacă ţineţi cont de câteva sfaturi la îndemână

Statul acasă este o modalitate eficientă de a preveni răspândirea COVID-19, motiv pentru care mulţi angajatori au luat decizia de a-şi lăsa oamenii să lucreze de la doiciliu. Pentru adaptarea la noile condiţii, specialiştii vin cu câteva recomandări.

Ştiri pe aceeaşi temă

Dată fiind pandemia de coronavirus, angajatorii încearcă să limiteze expunerea personalului la focar, aşa că mulţi au luat decizia de a-şi lăsa oamneii să lucreze de acasă, deoarece reduce riscul de a intra în contact cu eventuali purtători ai virusului.

Metode pentru a face lucratul de acasă mai eficient:

Cum să gestionaţi apelurile într-o conferinţă

Întâlnirile de grup pot fi dificil de gestionat, dar discuţiile la telefon, atunci când vorbim de mai multe persoane, pot deveni un haos. Este absolut vital ca cineva să prezide şedinţa. Această persoană trebuie să stabilească ordinea de vorbire. În mod ideal, apelul poate fi făcut folosind un software care le permite oamenilor să semnalizeze că ar dori să vorbească fără să întrerupă pe altcineva.

Spaţiul de lucru

Poate nu va trebui să te ridici şi să te îmbraci la fel de devreme ca de obicei, dar este esenţial pentru starea de spirit să vă creaţi un spaţiu de lucru. Dincolo de setarea mentală „de lucru“, acesta te va ajuta să te detaşezi la finalul zilei, când se încheie programul.

Stabiliţi-vă un program de lucru

Atunci când lucraţi de acasă, există riscul să neglijaţi importanţa unui program în care să vă îndepliniţi sarcinile de serviciu. Indiferent de sistemul de comunicare pe care îl utilizaţi pentru a păstra legătura cu echipa, aveţi grijă să stabiliţi împreună „orele de lucru“.

Amintiţi-vă să lucraţi

Lucratul de acasă nu este echivalentul concediului de odihnă, aşa că nu vă invitaţi prietenii în vizită. Păstraţi o legătură apropiată cu managerii. Cel mai rău aspect al lucratului la distanţă poate fi posibilul sentiment de ignorare. Ar trebui să existe reguli clare cu privire la procesul de lucru şi sarcinile pe care le are de dus la bun sfârşit fiecare membru al echipei. Una dintre tactici pentru a evita singurătatea este să configuraţi un apel video cu un coleg în timp ce lucraţi la un proiect comun.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: