Recomandările nutriţionistului Mihaela Bilic pentru susţinerea unui organism sănătos

Recomandările nutriţionistului Mihaela Bilic
pentru susţinerea unui organism sănătos

Nutriţionistul Mihaela Bilic în studioul Adevărul Live

Renumită pentru susţinerea unui stil alimentar sănătos, Mihaela Bilic vorbeşte despre cum putem avea o viaţă echilibrată dacă avem grijă la produsele pe care le consumăm zilnic.

Ştiri pe aceeaşi temă

Coronavirusul nu omoară un organism sănătos. Asta trebuie să ştie toată lumea. Ce facem, însă, pentru a ajunge în starea aproape perfectă de sănătate? Avem grijă la alimentaţie. Mihaela Bilic, reputat nutriţionist, ne oferă o reţetă a stilului de viaţă echilibrat, din punct de vedere culinar.

Principiu – 2 mese/zi compuse din legume, produse lactate, oua şi peşte/fructe de mare; totul gătit la abur, la cuptor sau la grătar, cu maxim 1 lingură de ulei/zi.  Se pot folosi 1-2 linguri de parmezan/brânză rasă pe post de condiment, în loc de ulei, scrie avantaje.ro. Permise la liber – apă, ceai şi cafea, limonadă îndulcită cu îndulcitori, băuturi răcoritoare cu îndulcitori ( tip Zero/Max).

Dimineaţa – ceai sau cafea (pot fi cu lapte).

Prânz – 1 iaurt/brânză proaspătă/cottage cheese (perle de brânză) cu legume crude sau un castron de ciorbă de orice fel.

Seara – peşte de orice fel (inclusiv conservă) cu legume gătite/salată sau un castron de ciorbă de orice fel.

Atenţie: leguminoase de tip fasole boabe, linte, mazăre, năut/humus maxim de două ori/ săptămână. La nevoie şi în caz de foame se pot adăuga suplimentar la prânz 1-2 ouă fierte/omletă.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: