Articol publicitar

Noile balsamuri Lenor: cea mai intensă prospeţime de la Lenor şi catifelare pe bază de plante

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto www.youtil.ro/brand/lenor/
Foto www.youtil.ro/brand/lenor/

Studiile Lenor arată că marea majoritate a oamenilor găsesc bucurie în lucrurile mărunte, cum ar fi momentele de destindere petrecute între cearceafuri parfumate, la finalul unei zile pline  [1].  Astfel, Lenor îşi propune să redefinească momentele de răsfăţ, cu ajutorul parfumurilor sale inconfundabile, şi să ofere consumatorilor cea mai intensă prospeţime de până acum şi catifelare pe bază de plante.

Balsamurile Lenor sunt special concepute pentru a le oferi consumatorilor de pretutindeni mici momente de plăcere şi răsfăţ, fie că este vorba de aşternuturile proaspăt spălate sau de confortul şi catifelarea hainelor care îţi ating pielea. Ţinând cont de dorinţele şi nevoile acestora, oamenii de ştiinţă de la P&G au dezvoltat o nouă formulă care asigură ţesăturilor prospeţime şi mai intensă, de lungă durată şi catifelare oferită de ingrediente din plante. Astfel, noul Lenor, prin formula inovatoare, reduce, în acelaşi timp, impactul asupra mediului.

Un strop de prospeţime în fiecare zi

Cheia prospeţimii de lungă durată a noului balsam Lenor constă în două inovaţii:

  • Optiscent™ – o tehnologie revoluţionară care aduce îmbunătăţiri la nivel de prospeţime, folosind doar ingrediente esenţiale, astfel încât consumatorii să se poată bucura mai mult de parfumul pe care îl iubesc.
  • Softpore – tehnologia Lenor care îmbunătăţeşte modul în care mirosul proaspăt este transferat în ţesături, hainele păstrându-şi notele parfumate chiar şi în cicluri de spălare rapidă şi în apă rece, încurajând iubitorii balsamului Lenor să folosească cicluri scurte pentru economisirea energiei.

Şi catifelare pe baza de plante!

Încă de la apariţia primelor produse Lenor, găsirea soluţiilor pentru a le oferi consumatorilor o stare de bine a fost o misiune constantă. Acum, întreaga gamă Lenor oferă materialelor catifelare, folosind o formulă bazată pe extracte naturale din plante, un mix de uleiuri atent selectate pentru a oferi hainelor cea mai delicată îngrijire. Mai mult decât atât, prin combinarea celei mai intense prospeţimi de lungă durată cu catifelarea pe bază de plante, Lenor a redus emisiile de dioxid de carbon la fiecare ciclu de spălare.  

Ca parte a aceleiaşi misiuni, Lenor se asigură că fiecare ingredient este atent selectat, iar întreaga gamă este testată dermatologic.[2]

Noua formulă Lenor oferă consumatorilor, pe lângă prospeţimea de lungă durată, o selecţie de note parfumate florale. Noua gamă vine cu două noi arome:

  • Hibiscus & Bujor: pentru o experienţă de prospeţime florală unică.
  • Floare de lime & Sare de mare: o combinaţie de prospeţime datorată notelor fresh şi catifelate de floare de lime şi notelor clare şi fine de sare de mare.

Mai mult decât atât, ambalajul sticlelor de balsam Lenor joacă un rol fundamental în ciclul de viaţă al produsului, motiv pentru care atenţia şi eforturile mărcii sunt îndreptate spre dezvoltarea ambalării circulare şi inteligente: sticlele transparente de balsam sunt deja complet reciclabile.

Specialiştii Lenor lucrează şi la modificarea sticlelor colorate pentru a maximiza procesul de reciclare la nivelul tuturor gamelor Lenor. Sticlele transparente de balsam deja folosesc 100%* răşină reciclabilă (PCR), un material care provine din plasticul reutilizat de la produse folosite de consumatori sau companii. Până în anul 2023, toate gamele de balsam Lenor vor avea sticle complet realizate din răşină reciclată, prin urmare, niciun plastic nou nu va mai fi utilizat pentru a produce sticlele de balsam.

*Exceptând capacul & eticheta

Despre Procter & Gamble

P&G deserveşte consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate şi superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® şi Tide®. Comunitatea P&G desfăşoară operaţiuni în aproximativ 70 de ţări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitaţi http://www.pg.com pentru noutăţi şi informaţii suplimentare despre P&G şi brandurile sale.


[1] Cercetarea Bursts of Freshness a fost realizată de Ketchum Research and Analytics, în numele Lenor. Un total de 4003 consumatori cu vârste cuprinse între 25 şi 65 de ani au fost chestionaţi în Marea Britanie, Germania, Franţa şi Italia. Lucrările de teren s-au desfăşurat în perioada 27 octombrie - 2 noiembrie 2021 şi au fost realizate de Vitreous World. 

[2] Pentru producţia din Europa de Vest, Lenor utilizează deja energie electrică 100% ecologică în producţia sa. 

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite