Noi schimbări pe Facebook: brandurile vor fi afectate

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Facebook va introduce Timeline pentru paginile de brand
Facebook va introduce Timeline pentru paginile de brand

Facebook a anunţat astăzi o nouă modificare: de pe 30 martie platforma socială doreşte să introducă profilul de tip Timeline şi pentru paginile brandurilor.

Noul profil va permite firmelor să-şi exprime mai bine identitatea de brand, să ofere o pagină mai interactivă şi, de asemenea, să-şi pună mai bine istoria în evidenţă prin intermediul linkurilor către evenimente care au avut loc în trecut.

Toate aceste avantaje au şi o parte negativă pentru branduri. Ele nu vor mai avea posibilitatea de a realiza aplicaţii care să deschidă pagina şi să îmbunătăţească interacţiunea cu utilizatorii. Toate paginile au primit o alertă asupra schimbării, iar proprietarii sunt îndemnaţi să testeze noul profil în următoarele 30 de zile.

Potrivit techcrunch.com, afacerile, organizaţiile şi vedetele au de ce să fie entuziasmate de noul Timeline Pages, dar relaţia lor cu utilizatorii va rămâne aproape neschimbată, deoarece majoritatea interacţiunii nu se realizează pe pagină, ci în fluxul de ştiri al utilizatorului.

Dacă ţi-a plăcut ştirea, dă-ne LIKE pe Facebook AICI

Banner Adevărul Life
Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite