Moda anticaniculă: haine cu ventilator

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cercetătorii japonezi au inventat pantalonii şi jachetele care îi asigură pe purtători că vor avea mereu parte de răcoare pe caniculă.

În mod normal, transpiraţia se produce şi se evaporă, producând un efect de răcire a organismului. Pantalonii recent inventaţi de compania niponă Kuchofuku, care conferă răcoare zonei mediane a corpului, influenţează acest proces, captând picăturile de transpiraţie. Pantalonii sunt extrem de comozi: ventilatoarele cu care sunt dotaţi sunt bine ascunse de buzunarele supradimensionate, iar sistemul este îndeajuns de uşor, încât să nu-l incomodeze pe cel care optează pentru o astfel de vestimentaţie. Întregul sistem funcţionează cu două baterii.

Vestea bună este că pantalonii se găsesc în diverse mărimi: de la M până la XL, putând fi purtaţi de persoane care au în talie între 108 şi 129 de centimetri. În ceea ce priveşte materialul, acesta constă în 35% bumbac şi 65% poliester. Din păcate, singura variantă coloristică este cea kaki.

Jacheta care se încarcă la computer

Pantalonii recent inventaţi de specialiştii japonezi pot fi asortaţi jachetei cu sistem propriu de aer condiţionat, care a fost inventată de cercetătorul japonez, fost angajat al grupului Sony şi preşedinte al Kuchofuku, Hiroshi Ichigaya. Jacheta este echipată cu două mici ventilatoare cusute în partea din spate şi produce un curent circular de aer care accelerează evaporarea transpiraţiei. Acestea sunt alimentate de baterii de tipul AA, care au o durată de funcţionare de câteva ore, sau pot fi conectate la un computer printr-un cablu USB. Părţile electrice pot fi detaşate înainte de spălare.

Sutienul cu gheaţă

După ce au fost inventate jacheta şi pantalonii cu aer condiţionat, cunoscuta firmă de lenjerie Triumph a lansat la Tokyo sutienul cu gheaţă, Super Cool Bra. Acest tip de accesoriu vestimentar are un compartiment pentru gel, care trebuie ţinut în congelator pentru două ore înainte de a fi îmbrăcat sutienul. Modelul Super Cool Bra a fost lansat în două variante, roşu şi albastru. 

"Jacheta te face să arăţi ca un omuleţ Michelin, însă oamenii sunt mai mult interesaţi în a putea să-şi facă treaba în condiţii confortabile."
Hiroshi Ichigaya preşedinte al Kuchofuku

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite