Mihaela Bilic: „Mâncarea care vă îngraşă este aceeaşi care vă şi slăbeşte“. La ce ar trebui, de fapt, să fim atenţi

Mihaela Bilic: „Mâncarea care vă îngraşă este aceeaşi care
vă şi slăbeşte“. La ce ar trebui, de fapt, să fim atenţi

Nutriţionistul Mihaela Bilic, în studioul Adevărul Live FOTO Eduard Enea

Medicul nutriţionist Mihaela Bilic recomandă mai multă cumpătare celor îngrijoraţi de alimentele pe care ar trebui să le excludă din dietă pentru a avea un stil de viaţă mai sănătos sau din dorinţa de a slăbi.

Ştiri pe aceeaşi temă

Mihaela Bilic, medicul nutriţionist cunoscut pentru dieta minune care-i poartă numele şi pentru ajutorul dat câtorva vedete în lupta cu kilogramele în plus, recomandă celor care vor să slăbească să aibă grijă la calitate, dar şi mai multă la cantitate.

„Nu vă bateţi capul cu ce e în farfurie, important e să ajungeţi la trei farfurii pe zi. Obiectivul este să eliminăm ronţăielile dintre mese. Contează mai puţin tipul de mâncare şi numărul de calorii pe care îl aveţi în farfurie“, spune nutriţionistul Mihaela Bilic.

În ceea ce priveşte alegerea felurilor de mâncare, nutriţionistul subliniază faptul că nu trebuie excluse anumite alimente, ci doar consumate în cantităţi potrivite. „Dacă voi aveţi astăzi în frigider sarmale, e un fel de mâncare perfect pentru masa de seară, iar dacă la prânz ciorba voastră a fost cu cartofi şi afumătură, e la fel de bine. Dorinţa mea este să vă demonstrez că mâncarea care vă îngraşă este aceeaşi care vă şi slăbeşte, totul ţine de cantitate“, explică Bilic într-o postare pe Instagram.

Nutriţionistul recomandă să nu faceţi din mâncare preocuparea centrală a vieţii, să nu căutaţi alimente miraculoase care pot topi kilogramele peste noapte şi să încercaţi mai degrabă să limitaţi porţiile şi să învăţaţi să mâncaţi mai puţin din tot. „Da, şi eu sunt un om ca oricare dintre voi. Şi eu mănânc cartofi prăjiţi, ouă ochiuri şi parizer cu pâine, dar asta nu trebuie să ne împiedice să avem silueta pe care ne-o dorim“, spune nutriţionistul.

În ceea ce priveşte meniul zilnic, Mihaela Bilic recomandă:

-crackers cu brânză de vaci, şuncă şi castraveţi crocanţi

-ciorbă de perişoare cu ardei iute

-fritto misto din fructe de mare 

Vezi această postare pe Instagram

Mănâncă cu mine@Z7 Nu vă bateţi capul cu ce e în farfurie, important e să ajungeţi la 3 farfurii/zi! Obiectivul acestei etape este să eliminăm ronţăielile dintre mese🤓contează mai puţin tipul de mâncare şi numărul de calorii pe care îl aveţi în farfurie. Pozele pe care le postez sunt doar idei de meniu, nu trebuie să mâncaţi exact CA mine, ci CU mine🤩 Dacă voi aveţi astăzi în frigider sarmale, e un fel de mâncare perfect pentru masa de seară, iar dacă la prânz ciorba voastră a fost cu cartofi şi afumătură, e la fel de bine😍 Dorinţa mea este să vă demonstrez că mâncarea care vă îngraşă este aceeaşi care vă şi slăbeşte, totul ţine de cantitate🤪 Nu faceţi din mâncare preocuparea centrală a vieţii voastre, nu căutaţi alimente miraculoase care pot topi kilogramele peste noapte, încercaţi mai degrabă să limitaţi porţile şi să învăţaţi să mâncaţi mai puţin din tot😳 Da, şi eu sunt un om ca oricare dintre voi, şi eu mănânc cartofi prăjiţi, ouă ochiuri şi parizer cu paine, dar asta nu trebuie să ne împiedice să avem silueta pe care ne-o dorim☺️ Aşa că înapoi la calendarul de antrenament, al meu nu are nici o faţă tristă până azi☺️ Iar meniul din această zi de weekend este unul special: -crackers cu brânză de vaci, şuncă ş castraveţi crocanţi -ciorbă de perişoare cu ardei iute -fritto misto din fructe de mare- da, e pane, deci prăjit😱 însă la restaurant există profesionişti care fac asta mai bine decât noi. Si nici nu miroase toată casa a prăjeală🙊😆 

O postare distribuită de Mihaela Bilic (@doctorbilic) pe

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: