KFC a lansat  crema de soare cu miros de aripioare „Extra Crispy”

0
Publicat:
Ultima actualizare:
KFC a lansat  crema de
soare cu miros de aripioare „Extra Crispy” Foto mirror.co.uk
KFC a lansat  crema de soare cu miros de aripioare „Extra Crispy” Foto mirror.co.uk

„Singura piele care ar trebui sa fie crocantă în această vară este cea a puiului prajit”, spun reprezentanţii KFC. Pentru a le veni în ajutor clienţilor, aceştia au scos pe piaţă crema de soare cu miros de aripioare.

Lumea ar fi un loc mult mai plictisitoar dacă nu am avea miros. La urma urmei, 90 % din gust este derivat din această capacitatea a organismului. De asemenea, mirosul se află într-o strânsă legătură cu memoria, oferind acel sentiment de nostalgie, reactivând sentimente experimentate într-un alt moment al vieţii, scrie mirror.co.uk.

Unii oameni iubesc mirosul de benzină, iarbă proaspăt tăiată, sudoare, lac de unghii sau brânză franceză, iar alţii le urăsc, dar gusturile nu se dicută.

 Acum, oamenii pot experimenta o nouă senzaţie oferită de mirosul de pui,folosind crema de protecţie solară de la KFC - „Extra Crispy ”.

În primul rând, aşa cum arată anunţul oficial, acest lucru nu este o farsă sau fabulaţiile unei persoane nebune , este un produs original.

 „Singura piele care ar trebui sa fie crocantă în această vară este cea a puiului prajit”, spun producătorii într-un comunicat de presă.

 Dar, în cazul în care acestă veste v-a stârnit interesul, mai degrabă decât foamea, există veşti proaste: crema este produsă în ediţie limitată, KFC oferind doar 3000 de bucăţi.

„Deşi mi-ar plăcea să spun că cerinţa a venit din partea clienţilor, nu a fost aşa. De fapt, sunt destul de sigur că nimeni nu a întrebat vreodată de un astfel de produs. A fost o idee nebună la care am visat, hotărându-ne de curând să o punem în practică”, a declarat într-un comunicat de presă Kevin Hochman, director de marketing  al KFC, SUA.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite