Facebook introduce cărţile de vizită personalizate după profilul virtual

Facebook introduce cărţile de vizită personalizate după profilul virtual

Cărţile de vizită folosesc imaginea utilizatorului de pe noul Timeline

Facebook s-a asociat cu producătorul de cărţi de vizită Moo şi au lansat cărţile de vizită Facebook. Practic, pe hârtii va fi imprimat profilul utilizatorului, cu imaginea de fundal şi informaţii oferite de user.

Ştiri pe aceeaşi temă

Oferta a fost lansată aseară, iar primii 200.000 de cumpărători au primit cărţile de vizită gratuit, indiferent de ţara unde locuiesc. Oferta s-a terminat foarte rapid, la miezul nopţii comenzile fiind oprite, cei 200.000 de norocoşi primind 50 de cărţi de vizită personalizate.

Pentru a aplica pentru „Facebook Card" utilizatorii trebuie să aibă noul Timeline. După ce această condiţie a fost îndeplinită, ei trebuie să se ducă în „About" (Despre) şi să dea cu mouse-ul în jos până la „Contact Info". În acel loc ei vor găsi o iconiţă cu o carte de vizită care îi va trimite către site-ul Moo.

Primii 50.000 de utilizatori care vor scoate bani din buzunar pentru cărţile de vizită Facebook vor avea costurile de livrare gratuite, dar apoi o mică taxă va fi instituită.



Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările