EXPERIMENT Descoperă-ţi propria frumuseţe. Care este cel mai mare atu al tău?

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Cele cinci ambasadoare ale feminităţii pozează, etalându-şi părţile corpului de care sunt mândre
Cele cinci ambasadoare ale feminităţii pozează, etalându-şi părţile corpului de care sunt mândre

Femeile îşi găsesc cu greu calităţi fizice, dar văd foarte uşor trăsăturile frumoase ale prietenelor, potrivit unui nou experiment realizat de Dove după cel care ne demonstra că suntem mai frumoşi decât credem.

Femeilor le este greu să vorbească despre propriile calităţi, dar reuşesc să le vadă cu uşurinţă pe cele ale prietenelor, reiese din noua reclamă Dove. Unei femei îi ia, în medie, 8 secunde să găsească o trăsătură frumoasă la ele, dar durează mai puţin de o secundă să identifice frumuseţea prietenelor, reiese dintr-un sondaj efectuat de reprezentanţii aceleiaşi mărci de produse de îngrijire şi citat de cotidianul britanic „Daily Mail“.

Când au fost întrebate ce le place cel mai mult la ele, femeile au indicat încheieturile mâinii, chipul sau umerii. 7% din respondente nu au ştiut să ofere un răspuns, în timp ce 1% din ele au numit trăsăturile prietenelor ce le însoţeau. 

În cadrul campaniei „Real Beauty“ (Frumuseţe adevărată - n.r.), Dove a colaborat cu fotograful britanic Laura Pannack pentru a realiza un pictorial în cinstea frumuseţii. Cele cinci protagoniste care au acceptat să pozeze şi-au etalat picioarele, abdomenul sau chipul, dorind să iasă în evidenţă printr-o trăsătură distinctă. Ajutate de prietenele lor, cele cinci femei şi-au descoperit o parte a a trupului de care sunt mândre şi au pozat, fără pudoare, pentru Laura Pannack.

Două dintre cele cinci protagoniste ale şedinţei foto

image

Analizând fotografiile, Laura Pannack a declarat că ideea pictorialului este de a imortaliza atitudinea fiecăreia dintre cele cinci femei şi de a oferi exemple de femei încrezătoare. „Sprijinul reciproc ne poate ajuta să schimbăm propriile percepţii şi să vedem totul dintr-un unghi realist, raţional şi pozitiv“, a adăugat fotograful.

Kate Goodridge, o femeie în vârstă de 32 de ani care a participat la şedinţa foto, spune că posteriorul este principalul său atu. Ea povesteşte că i-a fost greu să găsească o parte a trupului pe care o consideră cea mai frumoasă. 

În reclama care a fost lansată cu ocazia aceleiaşi campanii, mai multe femei sunt rugate să numească o zonă a corpului cu care se mândresc şi apoi o trăsătură frumoasă a prietenelor care le însoţesc pe stradă.  

EXPERIMENT Descoperă-ţi propria frumuseţe. Care este cel mai mare atu al tău?

Cu câteva săptămâni în urmă,o altă reclamă Dove devenea viral pe internet. Ea încerca să le demonstreze femeilor că există o discrepanţă foarte mare între modul în care ele se percep şi modul în care sunt privite de persoanele din jur. În reclamă, un grafician iniţiat de FBI realizează un experiment: el face portretul unor femei în funcţie de informaţiile pe care acestea le oferă despre ele (între artist şi model fiind un perete), iar apoi realizează un al doilea portret, după o descriere făcută de o a treia persoană. Diferenţele dintre cele două portrete sunt evidente.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite