Cum să-ţi limpezeşti mintea şi să scapi de stres în 15 minute

Cum să-ţi limpezeşti mintea şi să scapi de stres în 15 minute

Eliberarea endorfinelor te va binedispune şi va învinge stresul. FOTO inc.com

Uneori, era în care trăim poate deveni extrem de obositoare. Pacea interioară pare un vis, iar rapiditatea cu care ne mişcăm ne face să ne simţim, deseori, neproductivi, stresaţi şi ţâfnoşi.

Ştiri pe aceeaşi temă

Prin modalităţi simple şi la îndemână, poţi recâştiga controlul asupra vieţii tale, chiar şi în cele mai aglomerate zile. Acest regim de 15 minute al lui Carolyn Roark, femeia care a învâţat, timp de ani de zile, studenţii să facă ordine în programul haotic, ar putea fi de mare ajutor pentru cei veşnic împovăraţi cu griji.
 
5 minute de activitate fizică
 
Chiar dacă sângele îţi pulsează cu putere din cauza stresului, Roark sugerează că o tură de alergat sau mersul rapid şi antrenant după o zi de muncă va face ordine în haos. Eliberarea endorfinelor te va binedispune şi va învinge stresul.
 
4 minute de recunoştinţă
 
Acum, după ce ai reuşit să-ţi relaxezi corpul, poţi gândi limpede. Foloseşte aceste minute pentru a te gândi la motivele pe care le ai sa fii recunoscător oamenilor din viaţa ta. Fii recunoscător pentru sănătate, oportunităţi şi pentru minunile lumii în care trăieşti.
 
3 minute de meditaţie
 
După ce ai căpătat o stare pozitivă, poţi să te apuci serios să-ţi limpezeşti gândurile. Prin meditaţie vei reuşi să elimini toţi factorii disturbatori şi să îţi găseşti centrul de echilibru. Poţi folosi diverse abordări- există o mulţime de exemple pe internet, de la yoga, până la lecţii de respiraţie. Încearcă cât mai multe şi vezi ce ţi se potriveşte. 
 
2 minute de linişte
 
Găseşte un loc liniştit, unde poţi renunţa la orice contact cu mediul stresant în care trăieşti în cea mai mare parte a timpului. Rămâi, pentru un moment, doar tu cu tine şi concentrează-te asupra calmului tău. 
 
1 minut de respiraţii adânci
 
Pentru 60 de secunde, respiră uşor şi adânc. Oricând vei simţi că nu mai poţi face faţă şi că-ţi vei pierde controlul, te poţi retrage într-un spaţiu fără prea mult zgomot şi face acest exerciţiu de respiraţie. Te va ajuta mai mult decât crezi.

Citeşte şi:

 

 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: