Cum să-ţi găseşti fericirea conform unei metode stabilite de un profesor al Universităţii Yale

Cum să-ţi găseşti fericirea conform unei metode stabilite de un profesor al Universităţii
Yale

Cum să-ţi găseşti fericirea conform unei metode stabilite de un profesor al Universităţii Yale

După ce a urmat tehnica ce se presupune că poate creşte nivelul fericirii, un student a explicat regulile după care aceasta poate fi aplicată. Cunoscută drept „Ştiinţa bunăstării“, aceasta a fost inventată de un profesor al Universităţii Yale.

Ştiri pe aceeaşi temă

„Fericirea poate fi învăţată“, este ideea de bază din spatele celui mai popular curs al Univeristăţii Yale. După ce a făcut numeroase studii psihologice, profesorul Laurie Santos, de la Universitatea Yale, a realiazt o tehnică ce se presupune că poate creşte nivelul fericirii. Cunoscută sub numele de „Ştiinţa bunăstării“, aceasta a fost predată unui număr de peste 225.000 de studenţi. Justin Maiman, unul dintre tineri, a ales să împărtăşească experienţa avută pentru businessinsider.com.

Cum explică tânărul regulile tehnicii „Ştiinţa bunăstării“:

Concentraţi-vă pe obiective

Această primă temă a fost despre identificarea punctelor forte şi despre reanalizarea lor în fiecare zi. Cursul are aproximativ 24 de exemple, printre care educaţia, aprecierea frumuseţii şi excelenţei, abilităţile de conducere şi corectitudinea. Cheia este să le identificaţi şi să găsiţi situaţii care să vă conducă spre atingerea obiectivelor. Fiecare pas făcut spre obiectivul tău te va ajuta să înfloreşti, spune Justin Maiman.  

Investiţi în experienţe

Încercaţi să cheltuiţi bani pe experienţe, de pildă excursii, concerte live. Indiferent de nivelul veniturilor, nu investiţi prea mult în lucruri materiale. Acestea îşi pierd valoarea imediat după achiziţie, în timp ce experienţele creează amintiri de care putem beneficia mult timp.

Învăţaţi să savuraţi momentul

Este capacitatea de a păşi în afara unei experienţe şi de a o aprecia la adevărata valoare. Acest lucru vă ajută să puteţi păstraţi vie amintirea. Cercetările arată că reluarea amintirilor fericite poate face ca emoţiile pozitive să dureze până la o lună.

Exprimţi-vă recunoştinţa

Dacă experimentaţi frecvent sentimente de mulţumire şi apreciere pentru ceea ce aveţi, nivelul dvs. de fericire creşte. Sună destul de naiv, dar funcţionează. Un exerciţiu predat în cadrul cursului a fost scrierea zilnică a unei liste care să cuprindă cinci lucruri pentru care cursanţii sunt recunoscători. Chiar şi făcut doar o dată pe săptămână, exerciţiul şi-a dovedit eficienţa.  

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: