Dacă obiectele decorative şi hainele pot fi duse la bun sfârşit doar de tine, pentru mobilă şi unele electrocasnice vei avea nevoie de ajutor. Mobila este, de cele mai multe ori, grea şi fragilă. Aşa că ai două moduri în care poţi duce la bun sfârşit această sarcină.

Pentru că articolul de faţă îşi propune să te ajute să îţi muţi mobila cât mai simplu şi eficient, ne vom concentra pe cea de-a doua opţiune.

Îţi muţi mobila independent

De ce: Fie nu te-ai gândit că există o altă opţiune decât aceasta, fie ai o familie mare sau mulţi prieteni  bine făcuţi, care merg frecvent la sală. Dacă ştii deja că există şi firme de relocare, este posibil să nu fi apelat până acum la serviciile lor.

Ce implică:

  • Timp. Va trebui să suni persoanele apropiate şi să încerci să aduni o echipă de oameni dispuşi să te ajute dacă „le faci cinste”. Acest proces poate fi de scurtă sau lungă durată, pentru că poţi construi rapid de întreaga echipă sau te poţi lovi de refuzuri ori oameni indisponibili.
  • Bani. Mutarea mobilei înseamnă, din start, cumpărături. Va trebui să calculezi de câte cutii, cât scotch, câţi saci şi câte folii protectoare vei avea nevoie, le vei cumpăra, apoi va trebui să le transporţi în siguranţă până acasă.
  • Efort şi organizare strictă. Deşi vei avea prieteni care te ajută, te vei implica în procesul de transport. Pe lângă oameni de ajutor, vei avea nevoie de o maşină de închiriat, pe care trebuie să o programezi, la fel ca procesul de mutare în sine.
  • Zile libere înainte şi după montare. Transportul mobilei înseamnă împachetări şi, apoi, despachetări, şters praf, amplasat mobilă, curăţenie în noua casă şi, apoi, şters praf din nou.
  • O posibilă alterare a mobilei. Chiar dacă echipa ta este una unită, atent compusă, există întotdeauna riscul ca mobila să fie alterată.

Transportul mobilei în Bucureşti cu o echipă

De ce: Indiferent dacă mobila ta este făcută pe comandă, implică modele unicate sau este compusă din produse de linie, transportul ei înseamnă un proces delicat. Fiecare domeniu are specialiştii lui, iar în cazul de faţă (ne referim la Capitală pentru că aici găsim cele mai multe posibilităţi de mutare, datorită dimensiunii oraşului), vorbim despre o firmă de mutări mobilă în Bucureşti.

Ce implică:

  • Informaţii. Înainte de toate, ar trebui să ştii că mobila implică atât obiecte de dimensiuni mari, cât şi accesorii mici. Fiecare locuinţă este unică, aşa că poţi solicita o ofertă personalizată sau alege cel mai convenabil pachet.
  • Timp. Chiar dacă este administrat de o companie, transportul mobilei durează, la fel ca şi programarea. Însă, unele companii te pot ajuta la mutare chiar şi la 2 ore după ce ai plasat cererea.
  • Un buget. Preţul se calculează în funcţie de mai multe variabile, printre care şi numărul obiectelor transportate şi distanţa parcursă.
  • Siguranţă. Pentru că vorbim de companii, cele profesioniste funcţionează pe baza cerinţelor şi normelor europene. Parcul de maşini este unul modern, iar vehiculele de care ai nevoie sunt alese în funcţie de mobila pe care o ai de transportat. Mai exact, poţi alege între autoutilitare şi camioane cu tonaj ridicat. Înainte de acest pas se face o expertiză prin care specialiştii aleg totul în funcţie de nevoile tale.
  • Zile libere. Vei avea nevoie de o zi-două de concediu. Însă, demontarea şi remontarea mobilei sunt asigurare de către companie. Astfel, te vei ocupa exclusiv de curăţenia necesară în fiecare casă nouă.

Mutările de mobilă în Bucureşti pot fi uşoare

Dacă ai de transportat mobilă, nu uita că poţi alege să o faci independent, complicat şi riscant sau simplu şi cu ajutorul profesioniştilor.

În orice domeniu există specialişti. Profită de oportunităţile pe care ţi le oferă experţii în mutări de mobilă din Bucureşti!