Combinaţii de alimente pentru o sănătate de fier

Combinaţii de alimente pentru o sănătate de fier

Asocierea între vitamina E şi vitamina C previne îmbătrânirea celulelor ochiului

Toate alimentele sunt benefice pentru organismul tău, dar în anumite combinaţii, ele au o acţiune mult mai puternică şi eficientă! Iată cum trebuie să le asociezi pentru a avea cât mai multe beneficii!

Ştiri pe aceeaşi temă

Lapte şi banane

Ai un deficit mare de calciu şi-ţi este frică de osteoporoză? Atunci trebuie să bei cât mai mult lapte şi să încluzi în dieta bananele. Inulina din banane ajută la fixarea calciului în oase şi în plus este una dintre fibrele care echilibrează nivelul de bacterii bune din sistemul digestiv, pentru ca acesta să funcţioneze în mod corespunzător.

Surse de calciu: iaurt,brânză, broccoli, soia, orez, lapte de migdale, somon

Surse de inulină: ceapă, usturoi, făină integrală.

Alune şi căpşuni

Cum te ajută această combinaţie? Îţi va oferi o privire ageră şi astfel nu vei scăpa nimic din vedere.

Citeşte continuarea articolului pe clickpentrufemei.ro.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările