Ce trucuri se folosesc în diferite zone ale lumii pentru lupta cu kilogramele în plus

Ce trucuri se folosesc în diferite zone ale lumii pentru lupta cu kilogramele în plus

Ce trucuri se folosesc în diferite zone ale lumii împotriva kilogramelor în plus

Fie că vorbim de americani, japonzi sau israelieni, fiecare dintre aceste naţionalităţi a adoptat anumite planuri alimentare care să îi ajute în lupta cu kilogramele în plus. Mai mult, din dorinţa de a-şi creşte şansele la o viaţă sănătoasă, aceştia au apelat la metodele folosite cu sute de ani în urmă.

Ştiri pe aceeaşi temă

America

Dietele şi metodele folosite pentru scăderea în greutate s-au schimbat de-a lungul timpului: în timp ce americanii obişnuiesc să opteze pentru alimente cu conţinut scăzut de grăsimi, zahărul a devenit principalul vinovat al creşterii acestora în greutate. Există, de asemenea, un accent din ce în ce mai mare pe planurile de alimentaţie, cu toate că adesea ajung să numere caloriile sau aleg dietele discociate.

În Argentina, mulţi oameni se bazează pe ceaiul yerba mate, în timp ce pâinea etiopiană reprezintă un aliment favorit al dietelor alese de aceştia.

Japonia se mândreşte cu una dintre cele mai mari speranţe de viaţă din lume - 83,7 ani. Cei mai mulţi respectă o învăţătură confuciană care recomandă  umplerea stomacului în ptroporţie de 80%, niciodată nu se ridică de la masă având senzaţia de saţietate.

Okinawans au fost, din punct de vedere istoric, unii dintre cei mai sănătoşi şi cei mai longevivioameni din lume. Cercetatorii au descoperit că aceştia aveau un risc mult mai scăzut de a dezvolta boli coronariene sau ale suferinţe. Lucrurile au început să se schimbe pe măsură ce alimentele occidentale s-au strecurat în dieta Okinawan.

Israelienii urmează o dietă cunoscută drept una dintre cele mai benefice pentru inimă, creier şi sânge: dieta mediteraneană. Aceasta este bogată în legume, grăsimi polinesaturate şi câteva surse de proteine ​​slabe, cum ar fi năutul şi peştele.

În Sardinia bărbaţii şi femeile trăiesc deseori peste 100 de ani şi se bucură de o alimentaţi apropiată de cea mediteraneană, la care se adaugă pâinea cu cereale integrale, legumele proaspete şi brânza de capră.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările