Ce mai caută românii pe Google

Ce mai caută românii pe Google

În aprilie, echipele rămase în UEFA Champions League au crescut cu 5.000% în căutările românilor pe Google

Cel mai populat motor de căutare din lume, Google, a oferit ziarului „Adevărul" bilanţul pe luna aprilie şi pe ultimele şapte zile, în care anunţă cele mai populare căutări ale românilor pe internet.

Ştiri pe aceeaşi temă

În ţara noaastră, cele mai mari creşteri din ultima lună le-au înregistrat meciurile din UEFA Champions League şi mesajele de Paşte. Un termen foarte căutat pe Google în ultima lună a fost „Chelsea Barcelona", care a înregistrat o creştere masivă de peste 5.000%, comparativ cu luna trecută. O creştere asemănătoare a înregistrat şi termenul „Real Madrid Bayern", dar şi „mesaje de Paşte". În schimb, printre cele mai căutate cuvinte din luna aprilie s-au regăsit „reţete", „vremea", „pescuit", „mersul trenurilor" şi „poezii".

Interesaţi de călătorii

Sfârşitul lunii aprilie i-a prins, însă, pe români cu gândul la ziua de 1 mai şi la cele patru zile libere, iar cele mai mari creşteri le-au avut termenii care au legătură directă cu vacanţa şi cu marea. Spre exemplu, printre cele mai căutate cuvinte s-au regăsit „mersul trenurilor", „Sibiu", „beach" sau „Grecia", toate făcând parte din categoria „Călătorii". Românii au mai fost interesaţi, în ultimele şapte zile, şi de termenii „vremea", „reţete" şi „parfumuri".

„Perioada de vacanţă nu a diminuat setea oamenilor pentru informaţii. De fapt, căutările online au făcut ca organizarea călătoriilor sau a modului de petrecere a timpului liber să fie mult mai rapidă, eficientă şi chiar mai distractivă. Căutarile din ultima vreme au arătat un interes ridicat pentru mesaje şi urări de Paşte şi călătorii, dar şi un apetit ridicat pentru petrecerea timpului liber acasă - emisiuni TV de divertisment şi sport", declară Gabriela Chiorean, director comunicare, Google Romania.

Alte căutări care au crescut cu peste 5.000% în ultimele şapte zile se regăsesc termenii „Real Bayern live", „Steaua Rapid" şi „Zerg Rush" (o aplicaţie-surpriză de la Google, care „şterge" ecranul), dar şi termenul „ochelari de soare" a înregistrat o creşte considerabilă, de 100%. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările