Campanie sociala pentru tineri talentati

0
Publicat:
Ultima actualizare:

In ultimii ani, imaginea Romaniei a fost permanent asociata cu copiii strazii sau cu cei cu handicap. Insa tara noastra are "ambasadori" care ar putea sa ne schimbe imaginea. Este vorba de tinerii cu

In ultimii ani, imaginea Romaniei a fost permanent asociata cu copiii strazii sau cu cei cu handicap. Insa tara noastra are "ambasadori" care ar putea sa ne schimbe imaginea. Este vorba de tinerii cu rezultate exceptionale la concursuri internationale de elita din diverse domenii. Din nefericire, acesti tineri straluciti se confrunta cu situatii materiale precare. Un studiu efectuat recent arata ca agentii economici prefera sa sponsorizeze tinerii cu rezultate bune in sport, decat pe cei care au reusite importante in domeniul artei sau al olimpiadelor scolare. In acest context, Grupul de Comunicare PrintProd a avut initiativa de a dezvolta o campanie sociala de sustinere materiala tocmai pentru aceste categorii de tineri. La aceasta initiativa a raspuns prompt societatea Sodexho PASS. Prima etapa a campaniei sociale de sprijinire si incurajare a copiilor talentati va incepe astazi prin lansarea unui concurs cu premii, care ii va avea ca beneficiari pe elevii Liceului de Arte Plastice "Nicolae Tonitza" din Capitala. Concursul "Universul meu" se va derula pana pe data de 13 decembrie, fiind adresat elevilor din clasele V - XII, care vor putea participa cu lucrari executate in tehnici la alegere. Concursul se va desfasura pe trei sectiuni, prima fiind deschisa elevilor din clasele V - VIII, cu tema "Sarbatori de iarna - Colinde", iar celelalte doua sunt dedicate elevilor din clasele IX - X, respectiv XI - XII, tema fiind intitulata "Universul meu". Juriul care va desemna castigatorii va fi format din cinci membri, reprezentanti de marca ai domeniului: Aurel Bulacu, grafician si director al Liceului Tonitza; Marcel Chirnoaga, grafician; Sorin Ilfoveanu, pictor; Iuri Isar, grafician, si Laurentiu Mogosanu, sculptor. Pe data de 19 decembrie, lucrarile selectionate vor fi expuse in cadrul unui vernisaj care se va desfasura la Liceul Tonitza. Organizatorii acestui concurs vor acorda in cadrul acestui proiect zece premii, cate trei premii pentru fiecare sectiune si un premiu special. Valoarea premiilor este de doua milioane de lei pentru locul I, 1.500.000 lei, locul II si 800.000 lei, locul III. Premiul special va fi in valoare de trei milioane de lei. Cu aceeasi ocazie, Ioana Mormocea, director general al Sodexho PASS, a anuntat ca firma pe care o conduce si care se ocupa de carduri si bonuri de masa, a incheiat un contract de sponsorizare pentru anul 2002 cu Liceul Nicolae Tonitza. "Cu acest ajutor financiar vom reusi sa mai dotam liceul, care este sarac din acest punct de vedere, si vom organiza pentru elevi tabere de creatie", a spus directorul Aurel Bulacu. Sloganul campaniei sociale pentru tinerii talentati este "viitor.ro", iar din luna ianuarie 2002, actiunea va beneficia si de o pagina web pe Internet. Organizatorii si-au propus ca aceasta campanie sa fie una complexa, astfel incat vor initia mai multe evenimente, care vor fi destinate si tinerilor din alte domenii care au rezultate stralucite.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite