Ai pantofi pe care nu-i mai porţi? Otter a demarat o campanie de strângere de donaţii pentru Crucea Roşie Română

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Actorul Marius Manole a fost primul donator al campaniei
Actorul Marius Manole a fost primul donator al campaniei

„Pantofii sunt făcuţi să îşi ducă purtătorii pe noi şi pe noi drumuri. Când rămân uitaţi în dulap, este momentul să meargă mai departe“, acesta este motto-ul campaniei de donaţii demarat[ de Otter Shoes pentru Crucea Roşie Română.

Cum în România programele de colectare încălţăminte sunt destul de rare, retailerul Otter Distribution – prin intermediul magazinului online Otter.ro în parteneriat cu Societatea Naţională de Cruce Roşie din România şi susţinut de lanţul de curăţătorii profesionale Total Wash –, a conceput o campanie prin care încurajează oamenii să doneze încălţăminte în stare bună. Campania se va derula în perioada 6 august-5 septembrie 2018 pe tot teritoriul României.

Sub umbrela „Pass them on – Dă-i (pantofii) mai departe“, Otter a realizat un mecanism prin care clienţii săi pot dona, fără niciun efort şi gratuit, încălţămintea în stare bună care nu îi mai reprezintă sau pe care, pur şi simplu, ajung să nu o mai poarte. Astfel, până pe 5 septembrie, orice comandă făcută pe otter.ro aduce la livrare un curier pregătit să preia un colet cu încălţăminte în stare bună, pentru a fi donată beneficiarilor Crucii Roşii Române. Pentru ca donaţiile să ajungă la un număr cât mai mare de oameni, Otter pune la dispoziţia fiecărui vizitator al site-ului opţiunea de a solicita un curier fără niciun cost, care să ajungă la el şi să ridice o pereche de încălţăminte. 

Cristina Bazavan, PR şi organizator de evenimente culturale, alături de actorul Marius Manole au fost primii care s-au alăturat acestui demers, fiind şi primii donatori. Astfel, câte o pereche de pantofi, însoţită de povestea pe care a avut-o alături de fiecare dintre cei doi, va pleca spre cineva care are mai multă nevoie. 

Prin această campanie, Otter, împreună cu partenerii săi, îşi doreşte să îşi îndrume clienţii către un stil de viaţă responsabil, încurajând-i să privească şi aspectul utilităţii încălţămintei, dincolo de valoarea sa emoţională. 

„Prin această campanie de CSR ne dorim să ajutăm oamenii pentru care expresia «Nu am cu ce să mă încalţ!» este o nevoie reală. Deoarece ne propunem să strângem un număr cât mai mare de donaţii pentru beneficiarii Crucii Roşii Române, am gândit acest proiect, într-o primă fază, ca o acţiune de conştientizare, urmată de facilitarea procesului de donare, prin sprijinul acordat tuturor celor care vor să se implice.  Ne încurajăm clienţii să adopte o regulă simplă, care să îi ajute să îşi organizeze spaţiul din dulap şi care va aduce un ajutor unei alte persoane: când cumperi un articol de încălţăminte, donează unul din garderoba proprie. Cu siguranţă fiecare dintre noi avem cel puţin o pereche de încălţăminte care doar ne ocupă loc în dressing sau dulap şi poate este cazul să lăsăm pe altcineva să se bucure de ea, cineva care chiar are nevoie acum de o pereche de pantofi“, spune Cristi Movilă, Director Departament Online în cadrul Otter Distribution.

„Ne bucurăm că facem parte din această campanie pentru că un mecanism naţional gratuit de colectare a articolelor de încălţăminte şi îmbrăcăminte nu există încă. Când Otter ne-a contactat, am spus DA, fără să stăm pe gânduri şi sperăm să ajungem la cât mai mulţi oameni şi să îi convingem să se implice“, a declarat şi Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Roşie Română. 

  

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite