Înlocuitori pentru cafea. Şapte alternative naturale perfecte

Înlocuitori pentru cafea. Şapte alternative naturale perfecte

Înlocuitori pentru cafrea. Cicoarea este o bună alternativă

Pentru foarte mulţi, cafeaua este licoarea care ne ţine în priză de dimineaţa până seara şi alungă somnul sau oboseala.

Ştiri pe aceeaşi temă

Însă dacă bem prea multă cafea s-ar putea să simţim şi efecte negative. 
 
Probelemele gastrice. Există cazuri în care cafeaua poate deteriora mucoasa organelor gastrointestinale. Poate cauza gastrită şi ulce. 
 
Efecte psihologice. Unii pot resimţi după ce beau cafea o stare de nervozitate, pot deveni anxioşi, cu o stre crescut de iritabilitate. De asemenea, studiile arată că la unele persoane creşte nivelul de stres.  
 
Tensiune arterială crescută. Specialiştii de la Universitatea Carnegie Mellon au realizat un studiu care arată că excesul de cafea creşte tensiunea arterială. 
 
Afecţiuni ale ficatului. Medicii îi atenţionează pe cei care iau des analgezice să aibă grijă în ceea ce priveşte cafeaua. Băutura combinată des cu paracetamol şi alte analgezice poate afecta ţesutul hepatic.  
 

Înlocuitori pentru cafea. Cicoarea, una dintre cele mai bune alternative

   
Din fericire, cei care consideră că beau prea multe ceşti pe zi pot găsi înlocuitori pentru cafea:
 
Înlocuitori pentru cafea. Cicoarea. Este unul dintre cei mai populari înlocuitori pentru cafea. Are o aromă similară cafelei şi nu produce efecte negative. De asemenea, se spune că are efecte în stimularea activităţilor psihice. Este revitalizantă şi combate astenia, depresia sau starea de somnolenţă. 
 
Mai mult stimulează digestia şi secreţia biliară şi are conţinut ridicat de fier, magneziu, calciu, fosfor şi vitamine.
 
Înlocuitori pentru cafea. Sucul de citrice. Poate fi un energizant perfect, care să înlocuiască foarte bine cafeaua. Evident, vorbim de un suc natural, făcut acasă din fructe.
 
Înlocuitori pentru cafea. Yerba mate. Este o băutură din America de Sud, cu efect energizant, care nu conţine cofeină. 
 
Înlocuitori pentru cafea. Ceaiul de lemn dulce. Potrivit specialiştilor, creşte nivelul de adrenalină şi au un gust aromat, foarte bun. Atenţie, dacă e consumat în cantităţi foarte mari poate avea efect laxativ. 
 

Înlocuitori pentru cafea. Oshawa, o altă alternativă la cafea

 
Înlocuitori pentru cafea. Ceaiul negru. Este tipul de ceai care conţine cofeină, însă în cantităţi mult mai reduse decât cafeaua. Îl puteţi combina cu lapte. Are efecte energizante, însă nu la fel de intense precum cafeaua. 
 
Înlocuitori pentru cafea. Oshawa. Este prezentată ca un fel de cafea produsă din cicoare, orez şi năut. Ar avea efecte benefice în ceea ce priveşte stimularea capacităţii intelectuale, elimină durerile de cap şi îţi dă energie.
 
Înlocuitori pentru cafea. Ceaiul verde. Singura problemă ar fi că nu prea are gust asemănător cu cel al cafelei. Însă are o concetraţie mare de antioxidanţi, încetineşte procesul de îmbătrânire şi este un energizant foarte bun. De asemenea, reglează excelent şi digestia. 
 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările