4 surse bune de proteină vegetală

4 surse bune de proteină vegetală

Fasolea e o sursă importantă de proteine.

Elemente nutritive esenţiale de care organismul are nevoie, proteinele se găsesc într-o mulţime de alimente pe care le consumi zilnic, însă nu toate se califică în topul celor mai bune. Pentru a avea un regim alimentar echilibrat şi sănătos, iată care sunt proteinele pe care trebuie să le consumi frecvent!

Ştiri pe aceeaşi temă

Carnea slabă

Carnea albă, aşa cum este cea de curcan, conţine mai puţină grăsime. În cazul în care consumi alt tip de carne, îndepărtează-i de fiecare dată pieliţa. Dacă eşti la cură, consumă carne de curcan, care ofera organismului proteine de calitate, împreună cu vitamina B şi seleniu. O opţiune la fel de bună este şi carnea de vită, care pe lângă proteine conţine zinc, vitamina B12 şi fier. 

Fasolea şi lintea

Surse de proteine de origine vegetală, fasolea şi lintea aduc o mulţime de beneficii întregului organism, de aceea ar trebui să le consumi nu doar în perioadele în care ţii post, de exemplu. Alte motive pentru care este bine să le incluzi în alimentaţia sunt aportul ridicat de fibre, acidul folic- bun pentru sănătatea inimii şi fierul – necesar pentru producerea energiei.

Descoperă alte surse de proteine pe clickpentrufemei.ro.

 

 

Proteinele te ajută să slăbeşti

Dieta bogată în proteine

 

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările