2 din 10 romani oferă cadou instrumente de scris, având un buget de 100 de lei

2 din 10 romani oferă cadou instrumente de scris, având un buget de 100 de lei

2 din 10 romani oferă cadou instrumente de scris, având un buget de 100 de lei

Majoritatea respondenţilor – peste 72% – au un buget de până la 100 de lei pentru achiziţia unui instrument de scris, în timp ce aproximativ 18% alocă între 100 de lei şi 300 de lei.

Peste 20% dintre români obişnuiesc să cumpere instrumente de scris pentru a le oferi cadou la diferite evenimente şi de sărbători, precum 1 şi 8 Martie, Paşte şi Crăciun, potrivit unui sondaj de opinie realizat, în mediul online, la comanda Consult Company.
 
Astfel, peste 32% dintre respondenţi au cumpărat un instrument de scris în ultimele şase luni pentru a-l oferi cadou şi alţi circa 22% au făcut o astfel de achiziţie în ultimul an.
Principalele caracteristici de care românii ţin cont atunci când cumpără un instrument de scris pentru a-l oferi cadou sau pentru uz personal sunt calitatea (72,59%) şi preţul (35,59%).
 
„Scrisul de mână, un obicei răspândit în rândul românilor care apreciază, în continuare, beneficiile metodei tradiţionale de a scrie cu stiloul sau cu pixul pe hârtie, este asociat unei activităţi plăcute şi relaxante de mulţi dintre aceştia, indiferent de vârstă şi de ocupaţie. De aici, şi interesul lor pentru achiziţia unui obiect de scris de calitate, cu atât mai mult cu cât acesta este destinat pentru a fi oferit cadou”, spune Claudia Roşu, Managing Partner, Consult Company.
 
Ce îi interesează pe români când cumpără un instrument de scris (întrebarea a permis răspunsuri multiple):
  • Calitatea – 72,59%
  • Preţul – 35,59%
  • Aspectul – 33,75%
  • Modul de utilizare* – 27,78%
  • Brandul – 12,09%
  • Altele – 0,81%
*Instrumente de scris precum: stilou special pentru caligrafie, marker permanent
 
Majoritatea respondenţilor – peste 72% – au un buget de până la 100 de lei pentru achiziţia unui instrument de scris, în timp ce aproximativ 18% alocă între 100 de lei şi 300 de lei.
 
Aproape 4% dintre români declară că au un buget de peste 2.000 de lei pentru achiziţia unui instrument de scris premium. În această categorie, brandul Parker este cel mai bine poziţionat şi cu cea mai bună percepţie în rândul românilor – peste 7 din 10 români sondaţi au nominalizat Parker ca fiind cel mai cunoscut brand de instrumente de scris. Parker Pen Company, producătorul brandului, este furnizorul oficial  de instrumente de scris al Coroanei Britanice.
  
Sondajul de opinie citat a fost realizat în mediul online, la solicitarea Consult Company, la finalul lui 2018, pe un eşantion de 1.357 de respondenţi, cu vârste peste 18 ani, din mediul urban. Marja de eroare a sondajului este de +/- 2%. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: