Redeschiderea şcolilor înseamnă bucurii pentru cei mai mici, ceva bătaie de cap pentru liceeni, dar mai ales o suită impresionantă de provocări pentru părinţi. Aceştia din urmă trebuie să-şi regândească întreg programul zilei, de la prima până la ultima oră. De la cum cum va arăta camera micuţului sau a micuţilor, trecând prin identificarea celui mai bun mecanism de hrănire a şcolarilor, dar şi prin cântărirea ghiozdanelor. Despre ce va spune noua educatoare sau actualii colegi de clasă, ce să mai vorbim! Nimic nu poate fi lăsat la voia întâmplării!

Tocmai de aceea, e de semnalat unul dintre cele mai recente demersuri ale celor de la  Kaufland România pe această chestiune. Compania  a decis să-şi sprijine angajaţii care au copii la şcoală printr-un demers cu totul original: amenajarea unei camere în care copiii angajaţilor pot petrece cât mai atractiv timpul în care părinţii lor trebuie să rămână la serviciu şi nu există nici o altă soluţie, din partea vreunui alt membru al familiei sau al unui baby-sitter. Într-o primă fază, acest beneficiu inedit oferit de Kaufland li se adresează angajaţilor din sediile centrale.

Camera despre care vorbim este un spaţiu dotat cu un pat pentru cei mici, masă de înfăşat pentru bebeluşi şi produse de îngrijire marca proprie Bevola, dar şi jucării Kidland şi gadget-uri potrivite adolescenţilor. De asemenea, sala include şi două birouri cu scaune ergonomice, telefon, laptop şi articole de papetărie, totul fiind gândit să dea rezultate atât pentru cei mici, cât şi pentru îndepărtarea grjirilor părinţilor ce aleg această variantă.

Inaugurată în luna iulie, camera-grădiniţă a primit şi un nume - „Kuniboo” -,  stârnind repede entuziasmul angajaţilor Kaufland, precum şi al copiilor acestora, care au fost foarte încântaţi. Lansarea oficială a fost un prilej de entuziasm pentru toţi, de la mic la mare: cei prezenţi au colorat, au desenat şi au făcut puzzle-uri. Prima reacţie a unui copilaş în vârstă de nici patru ani a fost: „Wow, tati, mai vreau să vin cu tine la birou!".

Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director în cadrul Kaufland, vede succesul „Camerei „Kuniboo” ca pe o dovadă a faptului că viaţa profesională şi cea personală nu se exclud: „Investim mult pentru a oferi locuri de muncă atractive şi ne bucurăm că în ultimul an am reuşit să creştem pachetul de beneficii destinate angajaţilor noştri. Ne dorim să răspundem la cât mai multe dintre nevoile colegilor din echipă. Fie că e vorba de ambiţia de autodepăşire, sau ceva foarte concret cum ar fi sănătatea şi confortul fizic. De la tinerii pe care îi formăm în programele noastre de mentorat, până la părinţi, care au alte nevoi, vrem ca la Kaufland fiecare să aibă loc să fie fericit. Zâmbetele largi ale copiilor care îşi însoţesc părinţii la serviciu îmi dau încredere că suntem pe drumul cel bun.”

În plus, Kaufland România a făcut un alt pas înainte şi oferă sprijin suplimentar părinţilor ai căror copii urmează să înceapă în toamnă grădiniţa sau ciclul primar de învăţământ. Pentru aceştia, compania a pregătit câte un ghiozdan complet echipat cu rechizite şi instrumente care să îi încurajeze pe micuţi să îşi exploreze creativitatea.

Filosofia celor de la Kaufland România arată faptul că oamenii ce formează spiritul unei companii sunt şi cei care îi susţin creşterea, iar loialitatea şi munca dedicată trebuie să primească un răspuns prin oportunităţile pe care compania le creează în favoarea angajaţilor. Una peste alta, pachetul de beneficii dedicat angajaţilor Kaufland acoperă un spectru variat de servicii, de la traininguri online sau la locul de muncă, până la beneficii de „wellness”, toate menite să susţină menţinerea unei stări bune de sănătate fizică şi emoţională, precum asigurarea voluntară de sănătate, cursuri de meditaţie şi yoga, concediul sabatic, sesiuni de terapie antifumat sau cursuri de nutriţie.  (material realizat de Alexandru Catalan cu sprijinul Kaufland România)