relativism moral->lipsa de vinovatie->nepasare fata de judecata Domnului->ignorare a salvarii->iad [ 1 Corinteni 15:1-4 ] 1. Va fac cunoscut, fratilor, Evanghelia pe care v-am propovaduit-o, pe care ati primit-o, in care ati ramas 2. si prin care sunteti mantuiti, daca o tineti asa dupa cum v-am propovaduit-o; altfel, degeaba ati crezut. 3. V-am invatat inainte de toate, asa cum am primit si eu: ca Hristos a murit pentru pacatele noastre, dupa Scripturi; 4. ca a fost ingropat, si a inviat a treia zi, dupa Scripturi; Oricine poate ajunge in rai,ORICINE. Draga prietene daca citesti si vrei sa fii salvat,sa ajungi in rai,am o veste buna pentru tine. Isus a murit, a fost ingropat si a inviat dupa 3 zile pentru a-ti ierta pacatele. Crede acest lucru si vei ajunge in rai. Este atat de usor.Doar crede!!!!! Nu trebuie sa renunti la pacatele tale sau sa te reabilitezi,oricum nici nu vrei si nici nu vei putea. Trebuie doar sa crezi ca Isus ti-a platit pacatele murind,fiind ingropat si inviind dupa 3 zile. Crede si vei avea certitudinea ca vei ajunge in rai. Astfel Dumnezeu a hotarat ca noi sa fim salvati. [ Ioan 3:16 ] "16. Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede in El sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica." [ Fapte 16:30-31 ] "30. i-a scos afara si le-a zis: "Domnilor, ce trebuie sa fac ca sa fiu mantuit?" 31. Pavel si Sila i-au raspuns: "Crede in Domnul Isus, si vei fi mantuit tu si casa ta." " cum-ajung-in-rai.info"/>

Ion Popescu


Comentariu facute cu referire la articolul

INTERVIU Învăţătoarea instruită la Oxford care şi-a propus să revoluţioneze educaţia din România: ce metode aplică şi de ce vin elevii săi cu drag la şcoală

Citeste articolul

INTERVIU Învăţătoarea instruită la Oxford care şi-a propus să revoluţioneze educaţia din România: ce metode aplică şi de ce vin elevii săi cu drag la şcoală

O învăţătoare din România şi-a propus să revoluţioneze educaţia apelând la o nouă metodă de predare, învăţată în timpul instruirii la Oxford. Claudia Chiru pune accentul pe învăţarea experimentală şi mai puţin pe note, reuşind să aibă rezultate extraordinare. Într-un interviu pentru „Adevărul“, învăţătoarea şi-a explicat metodele şi a vorbit despre marile lipsuri şi schimbările de care are nevoie sistemul de învăţământ român.