De Ziua Prematurităţii, Dorna şi Salvaţi Copiii au anunţat donaţii către încă 10 maternităţi din ţară, în cadrul campaniei Grijă pentru copii – Job de o secundă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cu ocazia Zilei Mondiale a Prematurităţii, Dorna şi Salvaţi Copiii au anunţat dotarea, pe parcursul anului 2018, a 10 maternităţi din România cu echipamente de specialitate necesare îngrijirii medicale a copiiilor născuţi prematur. Donaţiile, realizate ca parte a campaniei Grijă pentru copii „Job de o secundă”, au fost în valoare de 100.000 de euro.

De la data lansării campaniei Grijă pentru copii şi până în prezent, Dorna şi Salvaţi Copiii au dotat 60 de maternităţi din ţară cu 86 de echipamente medicale de specialitate pentru îngrijirea nou-născuţilor prematur, în valoare aproximativă de 700.000 de euro.

Provocarea „Job de o secundă”, parte a campaniei de responsabilitate socială Grijă pentru copii, demarată încă din anul 2013 de Dorna şi Salvaţi Copiii, a pornit de la faptul că, pentru majoritatea dintre noi, o secundă, luată separat, nu înseamnă foarte mult, însă, pentru copiii născuţi prematur, ea poate însemna totul. Astfel, în debutul campaniei, Dorna şi-a îndemnat consumatorii să îşi ia un job de o secundă şi să ofere o clipă din timpul lor copiilor născuţi prematur.

Peste 578.000 de oameni s-au implicat în campanie şi şi-au luat un job de o secundă, arătându-şi astfel, susţinerea pentru lupta pentru viaţă a bebeluşilor născuţi înainte de termen. 

„Le mulţumim tuturor celor care şi-au luat un job de o secundă. Peste jumătate de milion de oameni şi-au arătat suportul pentru cauză, iar acest lucru nu face decât să ne arate că suntem pe drumul cel bun. Nicio secundă nu a fost irosită! Sperăm că toată susţinerea lor, alături de noile echipamente medicale de specialitate pe care Dorna le-a donat către maternităţile din ţară anul acesta, să contribuie la obiectivul nostru comun: acela de a ajuta bebeluşii născuţi prematur să primească îngrijirea şi atenţia de care au nevoie”, spune Daria Gonţa, Senior Brand Manager, Coca-Cola România.

În urma campaniei din acest an, „Job de o secundă”, Dorna şi Salvaţi Copiii au donat echipamente în valoare de 100.000 de euro, către 10 spitale din ţară, care aveau nevoie de ele: Spitalul Judeţean Oradea, Spitalul Judeţean de Urgenţă Brăila, Spitalul Clinic de Urgenţă Sfântul Pantelimon din Bucureşti, Spitalul Judeţean Călăraşi, Spitalul Municipal Medgidia, Spitalul Judeţean de Urgenţă Sfântu Gheorghe, Spitalul Municipal Petroşani, Spitalul Judeţean de Urgenţă Satu Mare, Spitalul Municipal Fălticeni şi Spitalul Municipal de Urgenţă Bârlad. 

Maternităţile din cadrul acestor spitale au beneficiat de dispozitive medicale precum  incubatoare de terapie intensivă, incubatoare deschise cu modul de resucitare,  incubatoare închise şi mese radiante.

„Naşterea prematură rămâne cea mai importantă cauză a mortalităţii copiilor cu vârsta de până în 5 ani, determinând mai mult de un milion de decese anual, la nivel mondial. Mai mult de o jumătate dintre aceşti bebeluşi ar putea fi salvaţi cu ajutorul echipamentelor medicale performante, precum cele pe care Dorna, împreună cu Salvaţi Copiii, le donează anual maternităţilor din România. De Ziua Prematurităţii, Salvaţii Copiii vrea să le amintească oamenilor că putem combate această statistică sumbră, implicându-ne în astfel de campanii”, a declarat Gabriela Alexandrescu, Preşedinte Executiv Salvaţi Copiii România.

Campania „Grijă pentru copii” a fost lansată de Dorna şi Salvaţi Copiii în anul 2013, în scopul susţinerii unor programe pentru îngrijirea corespunzătoare a nou-născuţilor prematur. Lista completă a maternităţilor dotate în cadrul campaniei este disponibilă pe site-ul dorna.ro.

Viață de cuplu



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite