Ce gen de mişcare să faci când eşti însărcinată

Ce gen de mişcare să faci când eşti însărcinată

Activitatea fizică adaptată posibilităţilor e necesară pentru fiecare dintre noi. În sarcină, multe femei se tem de mişcare.

Ştiri pe aceeaşi temă

Însă medicii recomandă ca, dacă eşti o persoană foarte activă de felul tău, e bine să continui să faci mişcare şi în perioada sarcinii. Dacă nu ai fost activă înainte, e bine să te îndrepţi spre exerciţii simple. Înainte de orice, vorbeşte-i medicului despre istoricul tău cu mişcarea şi sfătuieşte-te cu el despre ce exerciţii e bine să abordezi şi la ce intensitate.

Ca îndrumări generale, dacă nu eşti obişnuită cu activitatea fizică, e bine să începi treptat. Ar trebui ca, de-a lungul unei săptămâni, să aduni 2 ore şi jumătate de exerciţii fizice. Ca să-ţi fe mai uşor, împarte-le în şedinţe de câte 10 minute. Mersul în pas rapid, dansul şi înotul sunt printre sporturile recomandate femeilor însărcinate care vor să-şi păstreze sănătatea şi tonusul.

Continuarea pe clicksanatate.ro.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările