Topshop face show pe Facebook

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Un fotomodel se pregăteşte pentru show-ul Topshop. FOTO Facebook
Un fotomodel se pregăteşte pentru show-ul Topshop. FOTO Facebook

Colecţia pentru primăvară-vară semnată de Topshop a făcut notă discordată cu prezentările precedente ale designerilor de la Săptămâna Modei care au optat pentru defilări extravagante. Dincolo de a fi un show pompos, evenimentul s-a transformat într-un spectacol monden vizionat în timp real pe Facebook.

Pentru sezonul primăvară-vară 2013, Kate Phelan, designerul Topshop, a optat pentru o colecţie inspirată de anii ’90. „Spiritul acelor ani aminteşte de femei ce poartă hainele într-un stil propriu, liber şi individual ce nu copiază înfăţişarea de pe podium. Acesta e modul în care eu privesc moda“, a explicat Phelan pentru „The Guardian“.

Materialele fluide, pantalonii largi şi rochiile drepte au fost vedetele colecţiei „Unique“ ale cărei culori centrale, rozul pal şi argintiul, s-au împletit cu variantele clasice alb şi negru.

Topshop este una dintre cele mai importante prestaţii de la Săptămâna Modei de la Londra, bucurându-se în fiecare an de o audienţă de top. Pe lângă spectatorii dispuşi să facă sacrificii financiare pentru fotografii exclusiviste din primele rânduri ale show-ului, spectacolul este urmărit live pe internet, iar anul acesta a atins recordul de două milioane de internauţi din 100 de ţări.

„E social, e comerţ şi e distracţie – toate într-un singur eveniment“, a declarat Justin Cooke, directorul de marketing de la Topshop, pentru „The Guardian“. Pentru prima oară utilizatorii online şi-au putut alege hainele favorite în timp real, concomitent cu defilarea modelelor. „Astăzi, mai mult ca oricând, fanii îşi împărtăşesc lucrurile preferate pe Facebook. Acolo unde prietenii discută, marile branduri trebuie să se impună“, a explicat Joanna Shields, vice-preşedinte Facebook.

Prestigiul companiei Topshop reflectă modul în care industria britanică a modei s-a schimbat în ultimii ani. Moda de lux, inaccesibilă oamenilor obişnuiţi a coborât tot mai mult în stradă, pentru consumatorii de rând.   

Magazin



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite