Jimmy Choo, designerul care nu a creat niciun pantof

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Tamara Mellon, înainte de a părăsi brandul Jimmy Choo FOTO Getty Images
Tamara Mellon, înainte de a părăsi brandul Jimmy Choo FOTO Getty Images

Tamara Mellon a declarat, într-un interviu acordat  în cadrul unei emisiuni americane televizate, că partenerul ei de afaceri, Jimmy Choo, nu a stilizat niciun model de pantof, deşi brandul pentru care au colaborat îi poartă încă numele.

Războiul din atelierul brandului Jimmy Choo continuă. Tamara Mellon, cofondatoarea uneia dintre cele mai renumite case de pantofi, a explicat jurnaliştilor că nu a primit nicio schiţă din partea lui Choo în toţi anii în care au lucrat împreună. După spusele Tamarei Mellon, cei doi conveniseră ca Jimmy să se ocupe de partea creativă, în timp ce ea avea să se asigure că modelele lor se găsesc în magazine amplasate strategic, în zone cât mai exotice, relatează „The Telegraph“.

„Ulterior, am realizat că Choo nu prea se pricepe la design. De fapt, este un simplu cizmar“, a punctat Mellon cu fermitate.

În 1996, Tamara Yeardye, fost editor pentru accesorii la ediţia britanică a „Vogue“, a sesizat potenţialul pieţei pentru introducerea unei linii de încălţăminte de designer. Ea l-a ales pe producătorul malaezian Choo şi, la scurt timp, colecţiile prêt-à-porter şi couture au fost create. Pentru a intra în acest parteneriat (prin preluarea a 49% din acţiunile companiei Jimmy Choo), Tamara a plătit 250.000 de dolari. Parteneriatul dintre cei doi nu a fost însă unul de succes din cauza certurilor frecvente şi acuzelor aduse reciproc. În aprilie 2001, malaysianul a părăsit familia al cărui părinte fusese, iar funcţia de director creativ a revenit nepoatei sale Sandra Choi.

Zece ani mai târziu, Tamara Mellon a decis să părăsească şi ea casa de încălţăminte, având în plan să-şi lanseze propriul brand de pantofi de lux.

Magazin



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite