Articol publicitar

Fashion Days lansează o nouă interfaţă pentru platforma online, ca parte a noului model de business

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
fashion days

Fashion Days, cea mai mare destinaţie de fashion din România, lansează o nouă interfaţă pentru platforma de cumpărături online, care susţine evoluţia către noul său model de business.

Noua interfaţă a shopului oferă acum clienţilor o separare clară între colecţiile noi (in-season, disponibile în stoc) şi partea de campanii de reduceri. Modificările reflectă trecerea companiei de la un shop de flash sales la unul de retail online, cu focus pe colecţiile noi, care beneficiază de livrare rapidă. 

 „Noul design al site-ului Fashion Days reflectă viziunea noastră de business actuală şi a fost creat din dorinţa de a le oferi clienţilor o experienţă de cumpărături online cât mai plăcută, uşoară şi rapidă. Fashion Days este un pionier al comerţului online de fashion din România. Desigur, acest rol presupune acţiuni inovatoare, precum redefinirea modelului de business, bazăndu-ne pe nevoile clienţilor noştri. Astfel, pornind de la identificarea cerinţelor acestora, am reorganizat structura noului website şi am adăugat noi funcţionalităţi, care facilitează traseul clienţilor în site şi care îi ajută în procesul de comandă: am introdus opţiunea de search şi am îmbunătăţit filtrele de produse, care sunt acum mai vizibile”, a declarat Silviu Croitoru, Chief Product Officer – Fashion Days.

fashion days

Noua versiune a platformei înlocuieşte listarea campaniilor cu un nou homepage customizabil pentru femei sau bărbaţi şi include pagini separate pentru colecţiile noi şi cele la reduceri. De asemenea, în pagina de start, clienţii au acces la recomandări pentru diverse categorii de produse, la catalogul de branduri şi la lista produselor recent cumpărate din shop. 

Clienţii pot comanda acum fără a se înregistra pe site şi pot găsi produsele mai uşor şi rapid, folosind un sistem de căutare ierarhică şi filtrare a produselor, opţiuni ce permit clienţilor să caute produse în funcţie de sex, dimensiuni, categorie, culoare şi preţ. Paginile de produs se încarca într-un timp scurt, fiind prezentate într-un mod atractiv, cu zoom automat şi includ conţinut suplimentar despre produse.

fashion days

 „Schimbările aduse site-ului au dus la o creştere semnificativă a ratelor de conversie. Noua interfaţă online oferă clienţilor noştri acces mai uşor la produse şi informaţiile despre acestea, ceea ce scurtează timpul destinat cumpărăturilor online. De asemenea, toate aceste schimbări au dus la îmbunătăţirea experienţei utilizatorilor şi pe versiunea mobil a shopului. Scopul final al eforturilor noastre este menţinerea şi creşterea indicelui de evaluare al loialităţii clienţilor noştri - NPS (Net promoter score), care este în permanenţă peste 50% ”, a completat Silviu.

Pentru mai multe noutăţi despre Fashion Days vă invităm să accesaţi site-ul brandului şi blog-ul “The Daily Issue”, ce oferă inspiraţie pentru fiecare zi. 

Despre Fashion Days

Fashion Days este cea mai mare destinaţie de fashion cu o selecţie vastă de mai mult de 500.000 de produse, de la peste 1000 de branduri de piese vestimentare, încălţăminte şi accesorii pentru femei, bărbaţi şi copii, la preţuri atractive. Compania pune la dispoziţia clienţilor săi produse 100% originale alese direct de la distribuitori autorizaţi ai brandurilor internaţionale de top precum: Calvin Klein, Michael Kors, Armani, United Colors of Benetton, Nike, Esprit, Converse, Desigual, Vero Moda, Guess, Geox şi multe altele. Fondată în 2009 de către antreprenori elveţieni, compania s-a extins rapid şi operează în prezent în Romania, Bulgaria şi Ungaria. Din 2011, Fashion Days este parte a grupului Naspers, fapt care generează mai multe idei inovatoare pentru dezvoltare şi beneficii clienţilor. Cu peste 4 milioane de clienţi, Fashion Days este unul dintre jucătorii cheie ai industriei de modă din regiune, care transformă shoppingul online într-o experienţă surprinzătoare şi captivantă.

Magazin



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite