De ce Rihanna a ales Givenchy pentru ţinutele sale

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Cele mai noi ţinute de turneu ale Rihannei au fost create de directorul de creaţie al casei de modă franceze Givenchy, Ricardo Tisci
Cele mai noi ţinute de turneu ale Rihannei au fost create de directorul de creaţie al casei de modă franceze Givenchy, Ricardo Tisci

Atunci când a anunţat că el a fost cel care i-a croit ţinutele de scenă Rihannei pentru turneul din acest an, directorul de creaţiei Givenchy, Riccardo Tisci, a numit-o pe celebra cântăreaţă „faţa generaţiei sale”, scrie „The Guardian”.

În ultimii ani, modelele îndrăzneţe şi futuriste ale lui Tisci au prins repede printre membrii marcanţi ai culturii pop, lucru evidenţiat şi de Madonna, care a purtat haine semnate Givenchy la gala Superbowl din 2012. Combinaţia modernă de couture şi reacţiile pozitive cu privire la ţinuta Rihannei au făcut ca toţi să-şi dorească să fie văzuţi îmbrăcaţi în astfel de haine.

Noile ţinute de turneu ale cântăreţei sunt un exemplu bun în acest sens. Schiţele arată nu numai ţinutele sportive sexi pe care Rihanna le preferă, dar şi o pelerină foarte lungă în nuanţe stridente pe care fanii Tisci le vor recunoaşte ca fiind parte a stilului gotic specific.

Chiar dacă au început să se formeze legături între staruri pop şi diverşi designeri, o astfel de relaţie nu va atinge, subliniază „The Guardian”, statutul iconic dintre Madonna şi Jean-Paul Gaultier. Cei doi au depăşit împreună limitele androgine cu ţinute din stofă ciopârţită şi sutiene conice pentru turneul „Blonde Ambition”.

Cu toate acestea, legătura poate fi văzută ca un element al universului vast al designerului, unul care întăreşte prietenii cu Kanye West, Rooney Mara sau cu modelul italian Mariacarla Boscono, alături de tradiţia de a lucra pentru o casă de modă franceză. Talentul său combină toate aceste elemente păstrând în acelaşi timp un stil unitar, uşor de identificat.

Cea mai recentă colecţia a sa a avut drept ţinută de deschidere nu o rochie plină de farmec, ci un tricou. Estetica acestei ţinute poate fi asociată cu un stil vestimentar de stradă. Tisci a adoptat tricourile în colecţiile sale din 2011, atunci când imprimeurile „animal” au devansat modelele de satin, în încercarea de a atrage tinerii, o generaţie casual căreia îi plac ţinutele sport şi modelele îndrăzneţe.

Imprimeuri cu rechini sau rottweileri au fost, de asemenea, realizate şi adoptate cu promptitudine de Rihanna, Usher sau Liv Tyler. Ideea care stă la baza succesului acestor tricouri este aceea conform căreia dacă nu-ţi permiţi o rochie cu un preţ considerabil, atunci ai putea economisi un ban pentru a-ţi cumpăra un tricu asemănător celui pe care vedeta ta preferată îl poartă.

Geniul lui Tisci constă însă în a nu înstrăina clienţii bogaţi şi în vârstă cărora nu le pasă de hip-hop. Puloverele clasice, rochiile lungi şi fustele din piele, aşa cum au fost ele prezentate în ultima colecţie, vor fi disponibile pentru clienţii tradiţionali Givenchy în toamnă.

Raf Simons, designerul de origine belgiană, şi Hedi Slimane ar putea fi încă subiectul de dezbatere al unor discuţii pentru colecţiile lor pentru Dior şi Saint Laurent Paris, dar în privinţa lui Riccardo Tisci se poate spune că în cei opt ani de zile petrecuţi la Givenchi şi-a creat un limbaj propriu, o marcă proprie.

Magazin



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite