Cele mai urâte trenduri din 2013

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Unele s-au întors, altele au apărut pentru prima dată, cert este că nu ne-au plăcut şi ar face bine să dispară la finalul acestui an.

Lumea modei funcţionează după un tip de slogan care îmbie lumea la creativitate, lipsă de inhibiţii şi asumare a stilului. Dar chiar şi aşa ar fi bine să existe un soi de barieră, pentru că graniţa dintre stil şi prost-gust pare să fie foarte subţire, invizibilă pentru mulţi.

De-a lungul timpului au existat trenduri catalogate drept „deloc flatante”, „urâte” sau „neatrăgătoare”. Ei bine, unele dintre acestea s-au întors cu succes în 2013, revenind în colecţiile de pe podium, apoi în moda străzii. 

Sfat: nu tot ce apare pe podium este un must-have, aşa cum nu orice recomandat de designeri este neapărat potrivit oamenilor de rând. 

Următoarele piese, alese de „Huffington Post”, intră în categoria celor care mai bine rămâneau pe podium. Sperăm ca 2014 să vină cu nişte exemple mai strălucite şi mai puţini şlapi de înot sau rafie pe post de palton. 

Birkenstocks

image

Încălţămintea grosolană, asociată cu perioada hippie şi adepţii curentului, a revenit graţiei colecţiilor caselor Edun, Trina Turk, Houghton şi Shades of Grey. Faptul că mai mulţi au recomandat sandalele trecutului nu înseamnă că au avut şi dreptate. 

Sacoşa de rafie

image

Anul acesta a devenit oficială ipoteza potrivit căreia casa de modă Celine poate transforma un nimic într-o mină de aur. Bunicile noastre sigur nu s-ar fi gândit că sacoşa lor de rafie urma, peste decenii, să se vândă pe mii de euro, sub forma unui palton. 

Culottes

image

Traducerea mot a mot aduce cu gândul la o piesă de lenjerie intimă a femeii, dar, în realitatea modei, se referă la un fel de fustă-pantalon. Alexander Wang, Emporio Armani şi Proenza Schouler ar fi trebuit să ştie mai bine, dar, până la urmă, sunt şi ei oameni. Până şi fashionista Victoria Beckham i-a promovat în cea mai recentă colecţie a sa, dar nici acest fapt nu-i face mai dezirabili. 

Logouri sclipitoare

image

Cu cât este mai mare scrisul, cu atât este mai la modă? Acesta pare să fie raţionamentul care a adus la promovarea pieselor imprimate cu brandul fiecărei case. Noi sugerăm să fie gândite încă o dată. 

Piele peste tot

image

Prada, 3.1 Phillip Lim, Mulberry şi Gucci au considerat că anul acesta pică bine să porţi o ţinută formată numai din piese de piele, spre deosebire de anul trecut, când acest lucru era complet deplasat. Nu ştim ce s-a întâmplat în 2013, poate aşa am fi reuşit să înţelegem această tendinţă. Nu să ne şi placă. 

Şlapii de duş

image

Sau de piscină, cum doriţi. Cert este că papucii Adidas în cauză rămân papuci, chiar dacă sunt de brand, şi în niciun caz nu sunt recomandaţi pentru moda străzii. Serios!

Salopete

image

Iată o piesă vestimentară care a trecut prin toate stadiile. A fost urâtă, iubită, displăcută, blamată şi apreciată. DKNY, Rag & Bone şi Mark McNairy New Amsterdam le-au promovat din plin, ceea ce înseamnă că nu mai sunt doar pentru fermieri şi oamenii care lucrează pe câmp, nu?

Platforme drepte

image

Puţine piese de încălţăminte reuşesc să nedreptăţească piciorul unei femei aşa cum reuşesc aceste platforme drepte. Pe vremea în care erau promovate din plin de Spice Girls, puteau fi văzute doar la adolescentele iubitoare de pop. Astăzi, în schimb, toată lumea cool le poartă pentru că... Nu ştim încă. 

Blana colorată

image

Altă invenţie stilistică îngrozitoare, dacă stăm să ne gândim că majoritatea nu cumpără lucrurile prezentate pe podium, ci aşteaptă „făcăturile” retailerilor comerciali. Iar de aici nu are cum să iasă ceva bun. Anna Sui, BCBG şi Michael Kors au încercat să se joace în colecţiile lor, dar lumea i-a luat în serios. 

Citeşte şi:

Hainele care trebuie aruncate din şifonier

Cine schimbă faţa modei?

Noii lideri ai modei europene

Culoarea anului 2014

Magazin



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite