Poziţii sexuale inedite care lucrează toţi muşchii corpului: „Joystick“, unul dintre cele mai incitante „exerciţii“ pentru bărbaţi

Poziţii sexuale inedite care lucrează toţi muşchii corpului: „Joystick“, unul dintre cele mai incitante „exerciţii“ pentru
bărbaţi

10 poziţii sexuale inedite care lucrează toţi muşchii corpului.Foto Arhiva Adevărul

Sexul şi sportul merg mână în mână. Dacă nu îţi place să mergi la sală, dar vrei să faci sport, încearcă 10 dintre cele mai incitante poziţii sexuale care îţi lucrează toţi muşchii corpului.

Sexul şi sportul sunt indivizibile. Calitatea sexului depinde de elasticitatea corpului, iar sexul poate antrena diferite grupe de muşchi. Se pare că unele poziţii sexuale o fac chiar mai bine decât orice exerciţiu pe care l-ai face la sala la fitness.

Vă prezentăm în continuare cele mai bune poziţii de sex care îţi vor spori plăcerea, în timp ce-ţi vor oferi un antrenament pentru întregul corp.

Capcana fermierului

Această poziţie lucrează tricepşii, marele dorsal şi partea inferioară a spatelui, fiind echivalentul îndreptărilor cu haltere. Cei doi parteneri depun efort, scăpând de tensiunea acumulată peste zi.

Cum se face: bărbatul stă cu spatele la un perete, partenera se urcă pe el, în timp ce acesta îi apucă fundul în timp ce aceasta „îngenunchează“ pe perete. Femeia se lasă uşor pe spate şi îşi aşază palmele pe podea. Aceasta va aprecia intensitatea presiunii sângelui, iar partenerul se va bucura de masculinitatea pe care i-o dă pozitia în care stă, scrie Men’s Health.

GPS-ul

Prin această poziţie sunt lucraţi muşchii din zona mediană şi fesierii, la fel ca în timpul balansării cu kettlebellul, exerciţiu pe care mulţi îl execută la sală.  Marele secret al acestei poziţii este că te ajută să localizezi mai uşor punctul G.

Cum se face: partenerul trebuie să aşeze partenera pe o masă, privind-o în ochi şi cuprinzându-i partea inferioară a spatelui cu braţele. Aceasta trebuie să îşi sprijine mâinile pe umerii lui, să îşi ridice picioarele şi să le sprijine pe umerii lui.

Doggy Style

Partenerii care practică această poziţie sexuală îşi lucrează fesierii, flexorii şoldurilor şi muşchii abdominali, fiind echivalentul abdomenelor cu ridicări de picioare. Mişcarea se aseamănă cu exerciţiile de yoga, doar că-i mult mai distractivă, partenerii beneficiind şi de excitaţie.

Cum se face: partenerii trebuie să înceapă în poziţia doggy-style, bărbatul lăsându-şi şoldurile în spate până când îngenunchează cu fundul pe călcâie. Ea ar trebui să-i stea în poală, atingându-i testiculele cu tălpile. Acum se pot bucura de orgasm.

Joystick

Poziţia aceasta este porobabil pe placul multor bărbaţi. În acest mod îşi utilizează în mod eficient abilitaţile de coordonare pe care le-au şlefuit în timpul neterminabilelor jocuri. Îmbinând utilul cu plăcutul, ambii parteneri îşi lucrează fesierii, bicepşii femurali şi muşchii antebraţelor.

Cum se face: bărbatul se întinde pe o parte, în spatele partenerei, trăgându-I  coapsele spre bazinul său. Ridicându-i piciorul de deasupra peste coapsa sa şi tragându-l usor spre înapoi, poate începe acţiunea. Acum e momentul să-şi folosească dexteritatea. Ca să obţănă puncte bonus trebuie să-I atingă  clitorisul, masându-i şi sărută-i sânii sau ciupindu-i sfârcurile, ca să bifezi toate punctele sensibile.

Absorbantul de şocuri

Această poziţie lucrează muşchii abdominali şi flexorii şoldurilor, fiind echivalentul celebrelor ridicări de picioare, unul dintre cele mai comune exerciţii care se fac la sală.

Cum se face: partenera se aşază pe spate, cu genunchii traşi spre sâni, în timp ce bărbatul îngenunchezi în faţa ei, astfel încât tălpile femeii să se sprijine pe pieptul lui, acesta penetrând-o. Acesta trebuie să-şi Împingă corpul spre înainte, oprindu-se în şoldurile ei, apoi îndepartându-se.

USB

Poziţia este una dintre preferatele femeilor. Prin poziţia USB se stimulează terminaţiile nervoase din vagin, mişcările având rezultate rapide. În acelaşi timp sunt lucraţi muşchii din zona mediană şi bicepşii femurali, rezultate care mai sunt obţinute prin realizarea genuflexiunilor cu palmele la ceafă.

Cum se face: femeia îngenunchează în patru labe în timp ce bărbatul stă în spate, cu fesele lipite de ale ei, apecându-se înainte până când poate s-o penetreze. Pentru că nu îi va fi uşor să stea în poziţia asta, recompensa lui va fi că poate admira nişte părţi care par a fi descărcate direct de pe un site porno, în timp ce are acces direct către punctul ei „G“.

Femeia-păianjen

Această poziţie este pentru partenerii care nu se bazează neapărat pe o condiţie fizică de invidiat. Totuşi, în felul acesta îşi pot lucre gambele şi fesierii, fiind echivalentul ridicărilor pe vârfuri.

Cum se face: ea stă cu faţa la un perete şi ridică un picior, pe care il sprijină de zid. Şi braţele ei ar trebui să se sprijine pe perete, în stilul Omului-Paianjen al anilor ’70. Partenerul se apropie pe la spate şi o penetrează. Atingându-i clitorisul , acesta se asigură că va avea rezultate.

Călăreţul degajat

Aşa cum spune şi numele, poziţia îi oferă partenerului o modalitate mai intensă prin care să-şi încalece iubita. Îmbinând utilul cu plăcutul, îşi lucrează în acest fel muşchii din zona mediană şi cvadricepsii, fiind echivalentul genuflexiunilor.

Cum se face: începeţi cu poziţia misionarului. Apoi, ea îşi apropie picioarele (şi le menţine astfel până la sfârşit) în timp ce bărbatul se apleacă. Acesta trebuie să-şi ducă picioarele pe langa ea, mişcându-se uşor. Acest unghi îi garantează că va atinge clitorisul, iar presiunea va fi mai intensă ca niciodată.

Masaj sportiv

Bărbatul trebuie să aibă mare încredere în el pentru această poziţie, însă rezultatele şi stimularea maximă vor merita efortul. Pe lângă plăcere, îşi va lucra şi antebraţele, dar şi muşchii flexori ai incheieturilor.

Cum se face: femeia trebuie să stea deasupra, cu spatele la parteneri. Acesta trebuie să-şi fexeze genunchii ca să-i permită femeii să se lase pe coapsele lui. Asta îi va ofera acces la perineu (zona dintre vagin şi anus), pe care îl poate stimula tandru cu doua degete umede, intensificandu-i placerea şi crescând forţa de prindere.

Banda adezivă

Mişcarea are numele acesta pentru ca e cel mai sigur mod prin care partenerul poate fi „strâns“ bine. În timpul poziţiei, se lucrează muşchii abdominali şi tricepşii.

Cum se face: partenera se culcă pe spate şi îşi ridică picioarele, unul peste celălalt. Bărbatul îngenunchează în faţa ei şi o penetrează, ducându-se uşor în spate, lăsându-şi coatele usor flexate. El trebie să-şi mişte corpul înainte şi înapoi, într-un ritm lent.

Mai multe poziţii de sex care îţi pot spori plăcerea, în timp ce-ţi por oferi un antrenament pentru întregul corp AICI

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările