Google încurajează sexul protejat la locul de muncă: cum arată prezervativele oferite în mod gratuit angajaţilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Textul de pe prezervative este inspirat chiar de butononul „I'm feeling lucky” (n.r. Mă simt norocos), vizibil pe prima pagină google.com FOTO Business Insider
Textul de pe prezervative este inspirat chiar de butononul „I'm feeling lucky” (n.r. Mă simt norocos), vizibil pe prima pagină google.com FOTO Business Insider

Un bărbat care lucrează la Google a dezvăluit, recent, metoda ingenioasă prin care compania promovează sexul protejat în rândul angajaţilor.

Pe lângă oportunităţile de carieră, angajaţii Google au parte şi de alte avantaje, după cum a dezvăluit un bărbat care lucrează pentru corporaţia americană. Potrivit publicaţiei Business Insider, bărbatul a postat pe Facebook o fotografie cu mai multe prezervative nuanţate în culorile Google, albastru, roşu, galben şi verde, pe care trona scris textul „I’m feeling lucky” (n.r. – Mă simt norocos). 

Textul de pe ambalajul prezervativelor este inspirat chiar de un buton vizibil pe prima pagină google.com, în stânga, sub bara de căutare şi care avea, în primii ani ai companiei, funcţia de a trimite utilizatorul, în timpul unei căutari, pe primul rezultat înregistrat pe pagină. Dacă formularea căutării era suficient de exactă, rezultatul pe care Google îl accesa automat era răspunsul corect la căutare. Se poate spune că prin această funcţie, motorul de căutare îşi „asigura” utilizatorul că este demn de încredere. 

În prezent, funcţia butonului „I’m feeling lucky” se schimbă în funcţie de setările contului utilizatorului. Dacă funcţia de căutare instantă a motorului de căutare (Google Instant) este dezactivată, butonul îşi păstrează caracterul explicat mai sus, iar dacă, în acest caz, bara de cautare este goală, prin apăsarea butonului utilizatorul va fi redirecţionat către o galerie Google, în care se găsesc logourile creative ale aniversărilor serbate de motorul de căutare. 

Dacă Google Instant este activat, atunci textul de pe buton se schimbă cu alte formulări, de exemplu „I’m feeling hungy” (n.r. – Mi-e foame), „I’m feeling smart” (n.r. – Mă simt inteligent) etc., fiecare propoziţie deschizând o pagină cu căutari legate de textul de pe buton. 

prezervative

FOTO Business Insider

Chiar dacă, potrivit publicaţiei americane, Google oferă prezervative angajaţilor încă de acum şase ani, interesant este faptul că Sergey Brin, cofondator al companiei, a declarat că Google nu încurajează sexul protejat doar în rândul propriilor angajaţi, ci şi în cazul liceenilor, cărora le-a oferit, din bugetul companiei, acelaşi tip de prezervative regăsite şi în centrul de relaxare al firmei.  

Viață de cuplu



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite