INFOGRAFIC Cuvintele care atrag sexul opus

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Persoanele care îşi caută un partener în mediul virtual tind să aprecieze bunul gust şi inteligenţa la cei sau cele de care se arată interesate FOTO Shutterstock
Persoanele care îşi caută un partener în mediul virtual tind să aprecieze bunul gust şi inteligenţa la cei sau cele de care se arată interesate FOTO Shutterstock

Nu este uşor să ieşi în evidenţă din mulţimea de pagini de profil de pe site-urile de întâlniri. Tocmai de aceea, două dintre cele mai mari agenţii de dating online, OkCupid.com şi Match.com, au efectuat un studiu de anvergură, realizat cu ajutorul unor analişti de date, şi au făcut o listă cu 1.000 cele mai populare cuvinte care apar în prezentarea celor mai căutaţi „clienţi“ aflaţi în căutarea perechii potrivite.

Reprezentanţii OkCupid.com şi Match.com consideră că studiul pe care l-au făcut le oferă o strategie celor care vor să-şi îmbunătăţească profilul şi să devină mai interesanţi pentru potenţiali parteneri.

Cercetarea condusă de revista americană Wired, specializată pe tehnolgie, pune la dispoziţie celor interesaţi un tabel unde cuvintele populare care ar trebui folosite de femei sunt evidenţiate cu roz, iar cele care ar trebui să le ridice cota bărbaţilor sunt scoase în evidenţă cu verde.

Astfel, cele mai des menţionate oraşe au fost Londra şi New York, iar cuvintele „atractive“ pentru ambele genuri sunt yoga şi surfing, lucru care arată interesul crescut atât în ceea ce le priveşte pe femei, cât şi pe bărbaţi pentru parteneri cu un stil de viaţă sănătos, pentru firi sportive. Interesant este de observat că „familie“, „socialism“, „moralitate“ le cam taie cheful de întâlniri bărbaţilor, iar femeile nu se dau în vânt după tipii „misterioşi“ sau cărora le plac burgerii.

   

image

Cât despre cele mai populare filme printre utlizatori, câştigătoare au fost „Eternal Sunshine of the Spotless Mind/ Stralucirea eternă a minţii neprihănite" şi "Pulp Fiction". La categoria seriale, „Homeland “ a luat coroniţa de premiant, urmat de „Arrested Development “.

De asemenea, persoanele care îşi caută un partener în mediul virtual tind să aprecieze bunul gust şi inteligenţa la cei sau cele de care se arată interesate. De exemplu, bărbaţii care au folosit în exprimare pronumele relativ „whom“ (pe care, în limba engleză) au primit cu 31% mai multe interpelări de la sexul opus, chiar dacă unii dintre ei nu îl utilizaseră în mod corect.

Analiştii s-au uitat cu atenţie şi la cele mai populare 400 fotografii de profil pentru a vedea dacă tipul de poză postată are vreo legătură cu nivelul de atracţie exercitat asupra sexului opus. Conform rezultatelor, cei care doresc să-şi crească şansele de a primi mai multe invitaţii din partea posibililor parteneri, trebuie să pivească direct sprea aparatul de fotografiat atunci când li se face o poză, aşa cum au procedat 88% din cei 400 de norocoşi, şi să aibă un zâmbet larg şi sincer, care să dezvelească dantura, din moment ce 54% dintre cei mai de sucees utilizatori au făcut astfel.

În cazul bărbaţilor, aceştia ar trebui să nu posteze fotografii de tip selfie, lucru care se schimbă în cazul doamnelor, care au mizat în proporţie de 45% pentru acest tip de imagine şi se numără printre partidele din top în preferinţele domnilor.

Alte amănunte interesante scoase la iveală de studiu au arătat că este în regulă să dezvălui că ai o pisică, dar să nu te dovedeşti mult prea insistent şi să o alinţi în fel şi chip, „pisicuţa mea“ etc, pentru că rişti să fii considerat cam ciudat. La fel, bărbaţii ar trebui să fie atenţi la exprimare şi să folosească apelativul „femei“ sau „femeie“ şi nu „fată“ când se referă la reprezentantele sexului frumos, detaliu care le poate aduce cu 28% mai multă atenţie din partea acestora. Nu în ultimul rând, atât bărbaţii, cât şi femeile ar trebui să înceteze să se mai mintă frumos şi să nu mai indice, în propria descriere, ochii ca fiind atribuitul fizic cel mai incitant, pentru că nimeni nu este interesat de acest lucru, după cum menţionează wired.com.  

Referirea la orientarea religioasă sau la relaţia cu Dumnezeu nu sunt menite să atragă interesul utilizatorilor, la fel cum nu sunt de bun augur laudele despre performanţele la karaoke. Pe de altă parte, bărbaţii care sunt tatuaţi strârnesc destul de mult interesul sexului frumos, dar desenul pe piele nu funcţionează în acelaşi sens şi pentru bărbaţi, care se ţin departe de femeile „însemnate“.
 

Viață de cuplu



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite