Cele mai sănătoase uleiuri pentru gătit

Cele mai sănătoase uleiuri pentru gătit

Cele mai sănătoase uleiuri pentru gătit

Nutriţioniştii recomandă să alegem un ulei presat la rece, întrucât acestea sunt cele mai benefice pentru organsim. De preferat ar fi să folosim cele mai sănătoase uleiuri în salate şi alte tipuri de mâncăruri, însă cât mai rar la prăjit.

Ştiri pe aceeaşi temă

Sunt destul de multe uleiuri sănătoase pentru gătit care conţin „grăsimi bune”, care ajută organismul în lupta cu colesterolul rău. De asemenea, cu cât acestea sunt mai puţin procesate se trasformă în energie pentru corp şi ajută la protejarea celulelor.  
 
Cele mai sănătoase uleiuri pentru gătit. Uleiul de cocos. Ar aduce beneficii şi pentru sănătatea inimii. Are în conţinutul său 50% acid lauric, care ajută la prevenirea diferitelor probleme cardiace, reduce colesterolul şi hipertensiunea arterială. De asemenea, în comparaţie cu alte uleiuri, grăsimile saturate din uleiul de cocos nu sunt dăunătoare şi reduc riscul de apariţie a aterosclerozei.   
 
Cele mai sănătoase uleiuri pentru gătit. Uleiul din seminţe de in. O sursă bună de acid gras sănătos care îmbunătăţeşte sănătatea inimii, ajută la reducerea inflamaţiilor şi întăreşte sănătatea celulelor din organism. De asemenea, poate reduce tensiunea arterială şi colesterolul. 
 

Cele mai sănătoase uleiuri pentru gătit. Uleiul de floarea-soarelui este excelent, însă în salate

Cele mai sănătoase uleiuri pentru gătit. Uleiul de nucă. Conţine acizi graşi Omega 3 şi numeroase vitamine care împiedică dezvoltarea unor boli de inimă. Pentru că aduce un aport de minerale şi are acţiune hipogliceminată poate fi folosit şi de diabetici, anemici şi persoanele care suferă de instabilitatea emoţională. 
 
Cele mai sănătoase uleiuri pentru gătit. Uleiul de măsline. Este bogat în acizi graşi nesaturaţi, substanţe antioxidante şi în săruri minerale. Poate fi de ajutor în cazul unor probleme hepatice, hemoroizi. Protejează inima, colonul şi ţine departe hipertensiunea arterială. 
 
Cele mai sănătoase uleiuri pentru gătit. Uleiul de susan. Conţine vitamina E, acizi graşi esenţiali, lecitină, minerale. Potrivit unor studii, uleiul de susan ar ţine departe boli precum artrita, ateroscleroza sau Alzheimerul. Reglează colesterolul din sânge, protejează de boli renale, ajută la detoifierea ficatului şi rinichilor, reglează tensiunea arterială şi poate fi un remediu natural pentru tulburările de memorie.
 
Cele mai sănătoase uleiuri pentru gătit. Uleiul de floarea-soarelui. Dacă nu este folosit pentru prăjit, uleiul acesta este o sursă excelentă de vitamina E, protejează arterele şi inima. De asemenea, are şi efect antioxidant şi stimulează sistemul imunitar. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: