KFC a lansat un produs nealimentar inedit

KFC a lansat un produs nealimentar inedit

Lumânare parfurmată cu aromă de... sos Gravy

KFC propune clienţilor o experienţă non-culinară. Cei care iubesc aroma sosului Gravy se pot bucura de mirosul lumânărilor parfumate în confortul propriei case.

Ştiri pe aceeaşi temă

Lanţul de fast food din Marea Britanie a lansat o lumânare parfumată în ediţie limitată. Aceasta este dedicată iubitorilor produselor din pui prăjit, compania alegând aroma de sos Gravy – al cărui ingredient principal este uleiul folosit de-a lungul unei zile la prăjirea puiului, scrie bustle.com.

„Nimic nu poate întrece aroma sosului KFC. Deci, în luna ianuarie, umpleţi-vă casa cu vibraţiile oferite de KFC Gravy Candle“, scrie producătorul pe site-ul de prezentare a produselor KFC.

Mai mult decât atât, KFC oferă o experienţă alternativă pe care toată lumea o poate încerca. Dacă vă relaxează zgomotul uleiului în timpul prăjirii puiului, acesta poate fi descărcat de pe site şi ascultat.

Aceasta nu este prima dată când KFC propune clienţilor o experienţă non-culinară, în 2016 lansând în Noua Zeelandă lumânări parfumate cu aromă de pui. Nu putem uita tastatura, mouse-ul şi stick-ul USB în formă de pui prăjit, lansate în Japonia, sau lacul de unghii cu aromă KFC care a apărut în Hong Kong. De asemenea, în Canada a existat faimoasa imprimantă foto KFC „Memory Bucket“ şi bila spumantă de baie cu aromă de pui.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: