Automobile Bavaria Group a anunţat că a vândut 1.336 de unităţi BMW (+27,7%)  şi 148 MINI (+62,6%), rezultat ce a condus la o creştere totală a vânzărilor de maşini noi cu 30,5%, comparativ cu anul anterior. În anul 2015 a fost lansat un brand propriu pentru automobile rulate BavariaUsedCars.com. Vânzările de autoturisme rulate au crescut cu 35% în comparaţie cu anul 2014.
Automobile Bavaria Group a înregistrat în total, 49.000 de intrări în atelierele sale din România, cu 5.800 de intrări mai mult decât în 2014, reprezentând o creştere a numărului de comenzi cu 13,5%.
Veniturile totale ale tuturor activităţilor derulate de către Automobile Bavaria Group au fost de 93,53 milioane euro în anul 2015, ceea ce reprezintă o creştere cu 19,8 milioane euro, comparativ cu anul 2014.
Vânzările către clienţi corporativi ale Automobile Bavaria Group au crescut cu 55%, contribuind la o prezenţa puternică a mărcii BMW în cadrul corporaţiilor naţionale şi multinaţionale şi a întreprinderilor mici şi mijlocii. Această dezvoltare a business-ului corporate reprezintă un indicator economic pozitiv, demonstrând încrederea companiilor în viitorul economiei româneşti.
În continuare, Automobile Bavaria Group va acorda o atenţie deosebită parteneriatelor strategice cu companiile de asigurări şi marii clienţi corporativi.
Automobile Bavaria Group a înregistrat în anul 2015 cea mai mare creştere a vânzărilor BMW din România. Grupul de dealeri deţine o cotă de piaţă de 68,8% din vânzările de automobile noi BMW şi 92,5% pentru marca MINI. 
În 2016, Automobile Bavaria Group estimează  o creştere de minimum 10% a vânzărilor şi serviciilor, precum şi o creştere substanţială a vânzărilor de automobile rulate şi a cifrei de afaceri consolidată.