Test Drive Ford Explorer 3.0 EcoBoost Plug-In Hybrid

0
Publicat:
Ultima actualizare:
TD Ford Explorer

America are mulţi eroi de exportat. Întrebarea este dacă îi dorim pe aici, pentru că unii nu vin în costume strălucitoare, fac parte din cotidianul vieţii de peste ocean.

Ford Explorer, cel mai bine vândut SUV de pe piaţa americană, modelul care l-a înlocuit pe legendarul Bronco în gama Ford şi care a ajuns la a şasea generaţie. O micuţă caracterizare pentru a introduce în scenă noul erou adus de Ford pe piaţa europeană. Am zburat în Polonia pentru a ne întâlni cu acest SUV de peste 5 metri lungime care oferă 7 locuri şi îi propune celui de la volan să exploreze lumea cu 825 Nm la dispoziţie. Să detaliem...

Nu rezonez deseori cu designul modelelor de peste ocean, dar acum sunt în tabăra celor care consideră maşina frumoasă. Este doar un punct de vedere personal, nu aruncaţi cu pietre, frumosul este în ochii privitorului. Designerii de peste ocean au reuşit să camufleze masivitatea unui automobil de 5,063 metri lungime şi 2,004 lăţime cu o parte frontală agresivă, o proporţie atent studiată între suprafaţa vitrată şi partea inferioară a caroseriei şi mici artificii estetice de genul stâlpilor faţă negri.

TD Ford Explorer

Probabil, sensibilitatea mea este influenţată puţin şi de faptul că Explorer a fost şi este o prezenţă notabilă în dotarea poliţiei americane. Explorer este disponibil în două versiuni de echipare – Platinum şi ST Line. Diferenţa dintre cele două se rezumă la nuanţa unor detalii exterioare. Spre exemplu versiunea ST Line propune o grilă frontală neagră pentru un plus de agresivitate şi numele modelului scris cu litere negre pe capotă. Versiunea Platinum oferă o grilă cromată, un ornament pentru scutul inferior tot argintiu... şi cam atât la exterior. La interior, cele două versiuni vor putea fi cel mai uşor identificate după scaune. Acelaşi desen, doar că pe unele scrie Platinum, ghici pe ce nivel de echipare...

TD Ford Explorer

Acum doi ani, Ford avea una dintre cele mai bătrâne game SUV... iar astăzi, probabil, este constructorul cu cea mai nouă gamă SUV din piaţă. Şi nu doar atât, vorbim despre o gamă aproape în întregime electrificată.

Conştientizezi dimensiunea maşinii abia când urci la volan, dar iarăşi, nu pot vorbi de dificultate în aprecierea dimensiunilor pentru că eşti ajutat de detalii pe care nu le conştientizezi. Spre exemplu capota profilată te ajută să-ţi construieşti mai uşor repere virtuale şi astfel să nu fii intimidat de masivitatea modelului.

TD Ford Explorer

O planşă de bord care se exprimă destul de mult pe plan orizontal, excepţie făcând display-ul portret de 10.1 inch al sistemului infotainment. Se pare că tot mai mulţi constructori aleg o astfel de poziţionare a display-ului central, probabil din dorinţa ca experienţa de navigare prin meniul sistemului infotainment să fie o continuare firească a utilizării telefonului.

Testul complet, cu impresii de conducere şi galerie foto poate fi citit pe ADEVARUL AUTO.

TD Ford Explorer
Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite