Sute de angajaţi ai Groupe Renault România împreună cu familiile lor s-au solidarizat în lupta cu cancerul mamar

Sute de angajaţi ai Groupe Renault România împreună cu familiile lor s-au solidarizat în lupta cu cancerul mamar

Peste 700 de colegi din Mioveni şi Bucureşti, alături de familii, au purtat roz, culoarea simbol în lupta împotriva cancerului la sân. Au luat start-ul la cross sau marşul familiei, în Parcul Tineretului din Bucureşti (27 septembrie), la marea competiţie, Cursa Roz, organizată de Asociaţia Casiopeea.

Ştiri pe aceeaşi temă

Fundaţia Groupe Renault Romania, în parteneriat cu Automobile Dacia, este solidară apelului anual dat de Asociaţie prin acţiunile care promovează sportul şi sănătatea. Ediţia de anul acesta s-a bucurat de susţinerea fostei mare jucătoare de handbal, Steluţa Luca, vicepreşedinte al Federaţiei Române de Handbal, şi a Mădălinei Ion, membră a echipei de handbal a Clubului Sportiv Municipal Bucureşti.
 
Cu cei mai tineri participanţi înscrişi în competiţie (3 ani) şi sute de părinţi pasionaţi nu doar de industria auto, ci şi de sport, premiul Corporate Challange a fost adjudecat de echipele Groupe Renault România.
 
„La fiecare 3 minute, undeva, în lume, o femeie este diagnosticată cu cancer la sân. Este o boală cu consecinţe dramatice, însă depistată la timp, există şanse mari de vindecare şi refacere. Responsabilitatea noastră este să ne informăm şi să ne educam pentru a o preveni, adoptând un stil de viaţă sănătos.  De aceea, am lansat o invitaţie către colegii noştri, să fie solidari cu cauza şi să se alăture acestei iniţiative sportive. Competiţia este un cuvânt cheie pentru angajaţii noştri. O vedem tradusă în succesul internaţional al produselor la care lucrează şi contribuie cu pasiune zi de zi. Dar să nu uităm că mesajul pe care vrem să îl subliniem este acela de prevenţie. Prin conferinţele pe care le vom organiza la sediile noastre, colegii vor afla de la specialişti în domeniu cum putem preveni această boală, care sunt primele semne la care să fim atenţi şi ce putem face ca să creştem şansele de supravieţuire”, a declarat Dana Oprişan, director Resurse Umane şi preşedinte al Fundaţiei Groupe Renault România.

”Suntem bucuroşi să avem alături de noi parteneri de tradiţie aşa cum este şi Groupe Renault România care ne-a fost alături de la prima ediţie şi care a mobilizat de fiecare dată un număr impresionant de angajaţi să se alăture cauzei Casiopeea. Dincolo de spriinul oferit asociaţiei noastre care se traduce implicit în ajutor pentru beneficiarele Casiopeea, un astfel de parteneriat de durată ne demonstrează voinţa unei companii mari, cu mii de angajaţi, de a-şi sensibiliza echipele în ceea ce priveşte un stil de viaţă sănătos şi principiile de prevenţie în cazul unei boli care face tot mai multe victime în România. Mulţumim Groupe Renault România pentru iniţiativă şi solidaritate”, a declarat Eliza Rogalski, preşedinte Asociaţia Casiopeea.

Potrivit regulamentului competiţiilor, companiile partenere plătesc taxele de înscriere pentru toţi participanţii, iar din fondurile strânse, organizatorii achiziţionează proteze mamare.
La fiecare ediţie la care a participat, Groupe Renault România a obţinut premiul I la Cursa roz Casiopeea, secţiunea Corporate Challenge. Acest trofeu este acordat de organizatori companiei care are cel mai mare număr de înscrişi la cros. De la prima ediţie până în prezent, peste 4000 de persoane, angajaţi şi familiile lor, au promovat activitatea sportivă şi beneficiile acesteia pentru o viaţă de calitate.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările