Romania – singura ţară din regiune care găzduieşte Holo Experience Tour, o prezentare holografică a noului model BMW X2

Romania – singura ţară din regiune care găzduieşte Holo Experience Tour, o prezentare holografică a noului model BMW X2

BMW X2 Holo Experience

BMW şi Microsoft au pregătit o experienţă high-tech spectaculoasă pentru campania de lansare BMW X2. Printr-o aplicaţie de realitate augmentată, cei doi parteneri îmbină realitatea fizică şi conţinutul digital într-o prezentare disponibilă exclusiv pe Microsoft HoloLens.

Ştiri pe aceeaşi temă

BMW X2 Holo Experience este  este unul din proiectele high-tech pe care BMW le-a pregătit pentru lansarea noului model şi care subliniează poziţionarea noului model pentru un public tânăr, dinamic, deschis noilor tehnologii. Un alt exemplu în acest sens este o altă premieră în industrie – comunicarea prin intermediul filterlor Snapchat (Snapchat lenses), o altă aplicaţie augmented reality care permite poziţionarea modelului BMW X2 în pozele realizate de utilizatori.

BMW X2 Holo Experience şi Microsoft HoloLens transpun utilizatorii în universul BMW X2, unde pot cunoaşte noul model într-un mod interactiv. Soluţia care foloseşte ochelari realitate augmentată, cu o tehnologie similară sistemului Head-Up Display folosit şi pe BMW X2, proiectează imagini virtuale, holograme, în spaţiul real. Astfel, noul BMW X2 poate fi vizualizat în detaliu în mai multe versiuni de culoare, cu mai multe tipuri de jante. Utilizatorii pot explora interiorul şi descoperii detalii despre designul noului model. BMW X2 Holo Experience reia elementele campaniei de lansare a noului model din mediile clasice pentru a asigura o valoare de recunoaştere ridicată.

"X2 va atrage un public-ţintă relativ nou, tânăr şi pasionat de digital, care caută şi experienţe unice şi contemporane din comunicaţii", spune Uwe Dreher, director de comunicare de brand BMW. "Holo Experience oferă efectul tehnic dorit, care sperăm că va maximiza atracţia noastră faţă de acest public-ţintă într-un mod distractiv, prin folosirea tehnologiilor inovatoare."

"Realitatea augmentată permite companiilor să facă următorul pas în procesul de digitalizare", explică Michael Zawrel, product manager executiv pentru realitate mixtă & HoloLens Germania. "BMW X2 Holo Experience demonstrează modul în care companiile îşi pot aduce produsele la viaţă prin combinarea lumii fizice şi a celei digitale într-un mod cu totul nou."

Prezentare în România – premieră absolută în regiune

În premieră absolută în regiune, BMW X2 Holo Experience, bazat pe Microsoft HoloLens, va fi disponibil la nivel naţional la dealerii BMW selectaţi în perioada 20 ianuarie – 4 februarie. Până acum proiectul a mai fost prezentat în câteva ţări din Europa de Vest, la o serie de dealeri şi în locaţii speciale din Elveţia, Germania, Italia şi Olanda.

„Ne mândrim cu această premieră în prezentarea noului BMW X2. Aceasta arată angajamentul nostru în a explora noi soluţii de interacţiune cu clienţii şi completează eforturile noastre în comunicarea din showroom. Aici, cu Virtual Product Presentation oferim un car configurator complet, cu soluţii de vizualizare complete. Este o invitaţie pentru a decoperi universul BMW într-un mod spectaculos”, explică Wolfgang Schulz, director general BMW Group România.

Virtual Product Presentation – car configurator complet la dealerii BMW Group din România.

Înainte de lansarea în showroom, clienţii pot configura în detaliu noul BMW X2, alături de orice model al mărcii, prin Virtual Product Presentation.

Aceasta este cea mai complexă soluţie de tip car configurator pentru mărcile BMW, BMW i, BMW M şi MINI. Aplicaţia, disponibilă deja la toţi dealerii din reţeaua BMW Group România, afişează toate detaliile maşinii, în funcţie de configuraţia dorită de client.

Se pot vizualiza astfel în detaliu modificările pe care le aduc selectarea de diverse echipamente opţionale – de la pachete precum M Sport, până la tehnologii precum head-up display sau sistemul de navigaţie şi chiar cheia automobilului. Suplimentar, este posibilă o perspectivă completă 360 de grade la exterior şi interior în mai multe scenarii – pe timp de zi sau noapte, cu uşi, portbagaj sau trapă deschise sau cotiera şi torpedoul deschise şi bancheta spate rabatată.

Visual Product Presentation este astfel o soluţie completă de reprezentare a automobilelor BMW Group în orice configuraţie dorită, permiţând astfel o prezentare perfectă a universului de modele şi opţiuni. 

Imagini din aceeasi galerie
Distribuie imaginea

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările