Prim contact cu BMW Seria 4

Prim contact cu BMW Seria 4

M-am întâlnit cu noul BMW Seria 4 acum aproape două săptămâni, dar libertatea de a povesti a fost descătuşată astăzi. Aşadar, despre un surprinzător BMW 430i degustat pe circuitul Motorpark.

Ştiri pe aceeaşi temă

Am plecat spre circuit la volanul unui nou BMW Seria 5. Nou, adică facelift-ul actualei generaţii. Dar despre acest model voi povesti într-un alt material.

Evident, eram extrem de curios, nerăbdător... să dau ochii cu noul model, cu noua parte frontală atât de controversată. Prima reacţie când am văzut noua grilă... surprinzător de indiferentă. Nicio urmă de revoltă, nicio urmă de îmbujorare adolescentină... Ştiu că indiferenţa este mult mai dureroasă decât ura, dar noul Seria 4 este compus din multe alte detalii care categoric induc acea îmbujorare. Un coupe care împrumută ceva din eleganţa coupe-urilor BMW de clasă superioară, la care mai adaugă puţină voluptate cu o conturare mai accentuată a şoldurilor. Şi gata cu designul.

Destul de repede am sărit la volan, mai precis primul din seria mea, şi asta pentru a putea alege modelul pe care doream să-l torturez. Pentru a descoperi potenţialul nativ al şasiului am optat pentru o propulsie, un 430i. Un clasic BMW cu tracţiune spate.

Pentru cei care adună argumente necesare în dueluri inutile pe facebook, mai pot adăuga lângă noua grilă faţă şi faptul că 430i înseamnă un propulsor supraalimentat de 2 litri sub capotă.

Întreaga experienţă de pe circuitul Motorpark la volanul noului BMW 430i poate fi citită pe ADEVARUL AUTO. 

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările