Paris 2002

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Salonul auto de la Paris, care se va deschide pe 28 septembrie, isi va onora si in acest an renumele, afisand noutati din lumea buna a constructorilor. Va prezentam in avanpremiera doua dintre aceste

Salonul auto de la Paris, care se va deschide pe 28 septembrie, isi va onora si in acest an renumele, afisand noutati din lumea buna a constructorilor. Va prezentam in avanpremiera doua dintre aceste noutati, pe care - nu ne indoim, daca aruncam o privire asupra tendintelor, preferintelor pietei romanesti - le vom vedea in scurt timp si pe drumurile autohtone. VW Tuareg pleaca la lupta Era de asteptat ca "masina populara" sa ajunga aici. Marele constructor german este acum peste tot - de la clasa mica si medie, unde este imbatabil, pana la SUV-ul de lux. S-a mai vazut 4 x 4 la Volkswagen, derivat din Golf, dar acest Tuareg provoaca la lupta - doar este fiorosul razboinic din desert! - un Audi quattro, Mercedes ML ori BMW X5. La cum arata si ce poate, acest Tuareg are toate sansele sa-si cucereasca un loc in pretentioasa clasa 4 x 4 de lux, intrand in acelasi timp cu Cayenne, urmasul aristocraticului Porsche (ambele masini impart ca doi buni frati ai aceluiasi grup aceeasi platforma). Ramane de vazut cat este numele de "corect" pentru politica de afaceri, sa zicem peste Ocean. Fiul Megane vrea doar succesul de la tatal sau Renault a crescut prin aceasta berlina de clasa medie lansata in 1995. Atat de mult ca i-a speriat pe concurenti. Apoi, acestia au inceput si ei sa se intinda pe terenul masinii frantuzesti. Atat de mult ca Renault s-a hotarat, nu e suficienta restilizarea din 1999 - ne trebuie un urmas, la fel de bun pentru afaceri. Constructorul francez s-a ambitionat si a adus si aici o "inovatie": a pastrat numele de succes, dar a creat o masina noua, care nu mai seamana deloc cu cea veche. Megane II are ceva din Vel Satis si ceva din Avantime, pentru a da o noua imagine de masina de familie. In noul format, Megane II este chiar putin mai lung si putin mai larg decat predecesorul sau. Dar este o masina noua nu doar ca design, ci si ca motorizare. In baza aliantei dintre cei doi constructori, Megane II va avea acelasi sasiu cu noi modele Nissan.

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite